MIZO F/W 2016-17
מותג האופנה מיזו, משיק בימים אלה קולקציית חורף לנשים ’דיאגונל’- קולקציה מוקפדת ועל זמנית.
לצידה, מושקת לראשונה קולקציית קפסולה לגברים, המציעה חמישה פריטים הכרחיים בארונו של גבר.
מותג האופנה מיזו מציע מידי עונה קולקציות בעלות שפה עיצובית ייחודית, המתכתבות עם עולם המחול, בשילוב מוטיבים מאסתטיקת הזן.
המותג, בניצוחה של ענבל בן זקן, רקדנית וכוריאוגרפית, מחלוצי הבוטיקים בנווה צדק, קיים משנת 2003, ומאז מייצר אופנה מינימליסטית משובחת, ללא כל תלות בטרנדים המכתיבים את צו האופנה.
קולקציית החורף ’דיאגונל’ (אלכסון) נולדה תוך כדי תנועה.
לראשונה, החלה בן זקן בעיצוב הדגמים, מתוך מחשבה שלב הקולקציה יתגלה תוך כדי התהליך.
ואכן, הקווים האלכסונים החלו לצוץ בזה אחר זה בכל פריט מעוצב, ובאו לידי ביטוי בחיתוכים, בפריסת הבד, בקפלים ועוד.
הבחירה ברקדנים ורקדניות כמובילי הקמפיין, היא לא בכדי.
כמעצבת שפעלה בתחום המחול, מסתתרת תפיסה שמבינה את הגוף הנשי, ואת הרצון שלו לתפקד ולהישאר בתנועה. הקו המנחה בתהליך עבודותיה הוא שימור יכולת התנועה הרחבה והנוחה של הבגד, ושימת דגש על קימורי גוף ותנועתיות.
בולטים בקולקציה: שמלות בגזרות מידי ו- 7/8 בקווים נקיים- חלקות ועם הדפסים, חצאיות בגזרת A רחוקות מהגוף, אינטרפרטציות שונות לחולצה הגברית, מכנסיים ארוכים ו- 7/8 המדגישות את הסילואט אך מאפשרות תנועה מירבית ועוד.
הקולקציה מעוצבת מבדים איכותיים כגון:
ויסקוזה, כותנה, קופרו, פשתן, ג’ינס ועוד. פלטת הצבעים מורכבת בעיקר מצבעים מונוכרומטיים כשחור, אפור, לבן, אליה מתווספים פריטים בצבעוניות של וורוד, כחול וירוק.
קולקציית הקפסולה לגברים נולדה בעקבות ביקוש גדול מצד לקוחותיה, שחיפשו אופנה לגברים בעלת חשיבה עיצובית שונה מ’ג’ינס וטישרט’ המאפיינים את המראה של הגבר הישראלי.
המטרה הייתה לייצר פריטים שיקנו לגברים תחושת נוחות מירבית, עם אוריינטציה למשהו מוכר, ומנגד, שייבדלו אותם מהנוף הישראלי.
הקולקציה מורכבת מחמישה פריטים שהם ’must- have’ בארון הגברי:
מכנסיים מחוייטים בעלי גיזרת סקיני בחלק התחתון, חולצה מחויטת באינטרפרטציה אוריינטלית , טישרט ניצחי, קארדיגן קליל ומעיל אוברסייז.
חמשת הפריטים מוצעים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור, אפור, כחול, שמנת וחום.
טווח מחירים:
דיאגונל: 299₪- 1199₪ קפסולה: 380₪- 1500₪
מיזו
שבזי 51, תל אביב http://mizo.co.il/