חיפוש באינדקס עסקים

קולקצית סתיו חורף 2013-14 של ml

פורסם מאת: בתאריך: 3 ספטמבר 2013

רשת האופנה ml משיקה את קולקציית סתיו חורף 2013-14.
הקולקציה תשלב בתוכה שלל צבעים, מגוון טקסטורות, ומנעד רב של גזרות אשר עוצבו במיוחד ללקוחות  ml.
הקולקציה נחלקת ל-3 קבוצות עיקריות המושפעות ממגמות באופנה העולמיות החל מהבארוק הצרפתי,דרך אמריקן לייף סטייל ועד השיבה אל שנות ה-60’ האלגנטיות וההיפיות.

המגמות המרכזיות המובילות את הקולקציה הן:
Modern baroque (בארוק מודרני) :
קבוצה זו מאופיינת בהשפעות מאומנות תקופת הבארוק, תקופה המאופיינת במראה של יוקרה ומרדף אחר היופי. הבארוק הצרפתי מאופיין בהרבה מאוד אלמנטים קישוטיים הרבה זהב ועומס אומנותי. בין הפריטים בקבוצה זו ניתן למצוא :שמלות ג’רסי מחטבות עם הטבעות קטיפה, ג’קט שחור רקום זהב, תחרות גיפיור המתהדרים בדיטלים מעולם הבארוק. אלמנטים אלו של יופי והדר מקנים לבגד מראה של תכשיט יקר ועתיק.

American lifestyle : 

אמריקן לייף סטייל הינו ז’אנר מוזיקלי פופולארי שיצרה התרבות האמריקאית בשנות ה 90. סטייל סיאטל, מריח כמו רוח נעורים , מראה נונשלנטי ונוח ללבישה .
 קבוצה זו מאופיינת בקלאסיקה אמריקאית טיפוסית ששואבת את השראתה מהרחוב ומבגדי הפועלים, ומכל אותם פקולקצית סתיו חורף 2013-14 של mlריטים שעד אז כלל לא נחשבו לאופנה.
עד אותה תקופה, את חולצת הפלנל המשובצת לבשו כורי הפחם במערב ארצות הברית. קורט קוביין ולהקת נירוונה האל מותית הביאו אותה אל קדמת האופנה.
המוטו של קבוצה זו "לא אכפת לי מה לבשתי הבוקר" . בקבוצה זו ניתן למצוא : חולצות פלאנל משובצות, ג’ינסים קרועים ,חולצות טי מודפסות ,שמלות בייבי דול ,שמלות פרחוניות,
ג’קט אופנוענים מלווה ברוכסן אלכסוני ,מעילי הפוטבול האמריקאי.


60S’- חזרה לשנות השישים :

אזכורים ועדכונים לעשור ששבר הרבה מוסכמות בתחום האופנה,החל מחצאית ה"מיני" (מרי קוואנט) דרך שמלות המיקרו מיני ועד ההשפעה  מסוף העשור שכלל את בפסטיבל הוודסטוק, ומראה "היפים", אשר השפיעו רבות על תחום האופנה.
ההשראות לקבוצה זו הגיעו מהאלגנטיות של הגברת הראשונה ג’קלין אונסיס האלגנטיות של שבתקופתה נשים לבשו מטפחות ראש, חליפות עם ז’קטים קצרים מרובעים, וכפתורים גדולים במיוחד. הקבוצה מתאפיינת בהדפסים גרפיים וגיאומטריים AII OVER, פרוות מלאכותיות, בדי PVC .

בקבוצה זו גם ניתן גם  למצוא טרנד ומגמה אופנתית המתכתבת עם "ילדי הפרחים" – מראה שורשי ,טבעי. חומרי גלם במראה גולמי כאילו ולא עובד. ל"היפים" היתה השפעה גדולה על סגנון הלבוש, שכלל מכנסי ג’ינס בגזרת פעמון (פאדלפון), בדי באטיק בצביעה ידנית וכמו גם הדפסי הפייזלי.
הפריטים בקבוצה זו מתאפיינים בטכניקות מתקדמות בטקסטיל לחיקוי פריטים שכאילו ונתפרו או נסרגו בבית מלאכה קטן או בשיטה ביתית. שימוש רב ברקמות המזכירות עבודות יד, סריגים במראה הסריגה הביתית המסורתית, ושימוש בחומרי גלם הלקוחים מעולם הטבע כגון סווד, מראה של עור מכובס וגימורים דמויי פרווה.
פריטים בולטים מהקולקציה בקבוצה זו : סריגי ג’אקרד ,סריגים שעירים במראה עבודות יד, דפוסי פייזלי,  חצאיות באורך מידי.
הצבעוניות והדפוסים בקבוצה זו : בסיס חומים וצבעי אדמה, צבע החרדל והקוניאק בשילובים נועזים, טורקיז וחרדל. וכמו כן דפוסים וברוקדים המדמים טפטים מעולם האסטטיקה ועיצוב פנים של שנות ה-60. ודפוסים מעולם הטבע, פרחים, ציפורים, ופריטים עם טאצ’ אתני.
קולקצית סתיו חורף 2013-14 של ml

קולקצית סתיו חורף 2013-14 של ml

 



עמוד זה נצפה: 394 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור