רשת הבוטיקים BONITA, יוצאת בקמפיין פרסום חדש לעונת סתיו חורף 2010-11 בהיקף של מיליון וחצי שקל. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, שלטי חוצות, שילוט בנקודות מכירה, קטלוגים, קמפיין באינטרנט ופעילות ברשתות חברתיות.
את הקמפיין מובילה הדוגמנית הברזילאית הבינלאומית הריקה פרננדה, ש"נכנסה לשמלות" של מלי לוי, יעל גולדמן, ימית סול, ליהי אלון, שרון גניש שהובילו את קמפיין המותג בעונות קודמות. הקמפיין החדש מאופיין באלמנטים תקופתיים של שנות החמישים ובמחווה לבריג’יט ברדו ומציג את נערת BONITA במיטבה – נשית, נועזת, סקסית וחזקה.
תפיסת הרשת מציגה רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני, עם כתב ואמירה אישיים. הרשת מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים ומתחדשים מידי שבועיים בסניפי הרשת. הקולקציות הן "כחול-לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.
רשת BONITA נמנית על 5 חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. החברה הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונתנה מענה ל-400 נקודות מכירה. בעקבות שינויים בשוק האופנה המקומי החליטו בחברה על שינוי אסטרטגיה וב-98’ הפכה לרשת קמעונאית עם רשת החנויות BONITA. הרשת מונה כיום 30 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים, והיא נמצאת בבעלות פרטית.