חיפוש באינדקס עסקים

קנת’ קול – סתיו חורף 2008/9

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 ספטמבר 2008

במהלך 25 השנים האחרונות, משתמש מעצב האופנה קנת’ קול בחברת “KENNETH COLE PRODUCTIONS” להפצת מסרים חברתיים “בועטים” ולצורך העלאת המודעות החברתית בנושאים כגון מחלת האיידס, חסרי-בית, בטיחות בנשק, זכויות נשים ועוד. קמפיין הקיץ האחרון הציג את דרור שאול והאני אבו אסאד, במאי ישראלי ובמאי פלסטינאי, משתפי פעולה וחברים, זוג לסביות נשואות – ג’ואנה וניקולטה טסלר עם ביתם התינוקת היפיפייה, רותי ופרזנטורים לא שגרתיים נוספים, כך גם קמפיין סתיו חורף 2008/9 ממשיך במסורת רבת השנים של השימוש בפרסום בכדי להעביר מסרים חברתיים ורלוונטיים. קמפיין קנת’ קול שיעלה בישראל יתמקד בטרנסג’נדרית נינה פון ובזמר רגאיי החרדי מתיסיהו, הנמצאים משני קצוות הקשת.

קנת’ קול - סתיו חורף 2008/9
מתיסיהו – קנת’ קול – סתיו חורף 2008/9.

קנת’ קול - סתיו חורף 2008/9
נינה פון – קנת’ קול – סתיו חורף 2008/9.

קנת’ קול - סתיו חורף 2008/9
קנושה רובינסון – קנת’ קול – סתיו חורף 2008/9. צילום: מטיאס וריאנס.



עמוד זה נצפה: 615 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]