במהלך 25 השנים האחרונות, משתמש מעצב האופנה קנת’ קול בחברת “KENNETH COLE PRODUCTIONS” להפצת מסרים חברתיים “בועטים” ולצורך העלאת המודעות החברתית בנושאים כגון מחלת האיידס, חסרי-בית, בטיחות בנשק, זכויות נשים ועוד. קמפיין הקיץ האחרון הציג את דרור שאול והאני אבו אסאד, במאי ישראלי ובמאי פלסטינאי, משתפי פעולה וחברים, זוג לסביות נשואות – ג’ואנה וניקולטה טסלר עם ביתם התינוקת היפיפייה, רותי ופרזנטורים לא שגרתיים נוספים, כך גם קמפיין סתיו חורף 2008/9 ממשיך במסורת רבת השנים של השימוש בפרסום בכדי להעביר מסרים חברתיים ורלוונטיים. קמפיין קנת’ קול שיעלה בישראל יתמקד בטרנסג’נדרית נינה פון ובזמר רגאיי החרדי מתיסיהו, הנמצאים משני קצוות הקשת.
מתיסיהו – קנת’ קול – סתיו חורף 2008/9.
נינה פון – קנת’ קול – סתיו חורף 2008/9.
קנושה רובינסון – קנת’ קול – סתיו חורף 2008/9. צילום: מטיאס וריאנס.