קסטרו תצא בשיתוף פעולה עם אסף אמדורסקי
במסגרת שיתוף הפעולה יוצעו למכירה, במגוון מחנויות הרשת, קולקציית חולצותT במהדורה מוגבלת לגברים ולנשים, בהשראת אלבומו החדש והמצליח “הרי את” והדיסק במהדורה רגילה ומיוחדת.
אמדורסקי אף יעניק ייעוץ מוזיקלי לפלייליסט המושמע בכל חנויות הרשת. החיבור בין קסטרו, מותג האופנה המוביל בישראל, לבין אמדורסקי, מוזיקאי מוביל ומוערך בישראל, החל בתצוגת החורף האחרונה של קסטרו, במסגרתה צעדו הדוגמנים והדוגמניות על המסלול לצלילי הופעה חיה שהעניק אסף משירי אלבומו החדש, שיצא בחודש ספטמבר ומכר מאז כ-15,000 עותקים.
לדברי יפעת קרני, סמנכ”ל השיווק: “מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מעולם האופנה וקסטרו כמותג שמוביל את תעשיית האופנה בישראל ממשיך לשתף פעולה עם מובילי אופנה ישראליים, כחלק מהאסטרטגיה שלנו. החיבור עם אסף, המוזיקאי הישראלי הנחשב, המוביל והמוערך כיום בתעשייה, הוכיח עצמו כמדויק בתצוגת האופנה האחרונה שלנו, ולאור הצלחה זו החלטנו יחד לקחת את שיתוף הפעולה צעד אחד קדימה ולתת ללקוחות קסטרו ערך מוסף ייחודי בחווייתם בחנויות הרשת, שהוא תוצר של חיבור בלעדי וראשון מסוגו זה”.
במסגרת שיתוף הפעולה, מעצבי הסטודיו לעיצוב של קסטרו, יצרו קולקציית חולצות T במהדורה מוגבלת לגברים ולנשים. בקולקציה שני דגמים לנשים ושני דגמים לגברים שיימכרו בחנויות הרשת.
בנוסף, הרשת תציעלמכירה את הדיסק של אסף אמדורסקי. במסגרת השת”פ, יעניק אסף אמדורסקי ייעוץ מוזיקלי לפלייליסט שיושמע בחנויות הרשת.
קסטרו תצא בשיתוף פעולה עם אסף אמדורסקי. צילום: דודי חסון.