עם יריית הפתיחה הרשמית של עונת אביב קיץ 2013 בתצוגת האופנה של קסטרו, משיק כעת בית האופנה קמפיין קיצי המוקדש כולו לקטגוריית ההתמחות המובילה של המותג – הג’ינס.
קו ה-Blue, קו הג’ינס של קסטרו לנשים ולגברים, מעניק את התשובה המושלמת לעולם הדנים על ידי שילוב אידיאלי בין סטייל, איכות ומחיר אטרקטיבי. מבחר הגזרות בקו, שנוצרו בנוסחאות בלעדיות למותג, מאפשרות ללקוחות קסטרו לבחור את הגזרה המושלמת עבורם, על פי מבנה גופם וסגנונם האישי, ובהתאם למגמות האופנה.
קמפיין הג’ינס החדש לנשים ולגברים של קסטרו משקף את הבשורה החשובה של קו ה-Blue לקיץ 2013: פריטי ג’ינס בהירים, במראה קיצי, מולבן ושטוף. הגוון הבהיר שוטף את כל קולקציית הג’ינס וזוכה לביטוי בכל גזרות הג’ינס של המותג, הקרויות כולן על שמות גיבורים תנ"כיים, ולקראת הקיץ זכו אלו גם לגרסאות שורטס.
עוד בהתאמה למזג האויר הישראלי, משקלי בדי הדנים האיכותיים הופכים העונה דקים, קלים ונושמים במיוחד, ובקולקציה בולטים טיפולי טקסטיל כגון שטיפות וקרעים במראה מחוספס ומכוסח.
מראה ה’טוטאל-לוק’ בג’ינס, מגמה חשובה נוספת בקיץ החשוב, מתאפשר בקלות העונה בקסטרו הודות למגוון עשיר של פריטי ג’ינס משלימים לנשים וגברים, כגון חולצות ג’ינס בשלל גזרות, ז’קטים וכובעים.
קסטרו – My Jeans, My Way. צילום: דודי חסון.