חברת הקפה הבינלאומית “לוואצה” השיקה את המהדורה ה-16 של לוח השנה האמנותי והמעוצב והפעם בהשפעת נשים בממלכת האספרסו. מידי שנה במהלך 16 השנים האחרונות, יוזמת חברת הקפה הבינלאומית לוואצה, קמפיין עולמי ללוחות השנה המהודרים והמעוצבים אותם יוצרים טובי הצלמים – אמנים בעולם. בקמפיין לוח השנה לשנת 2008, מתנוססות תמונות המשקפות פאר והדר של ארמונות מלכותיים דמיוניים באמצעות פרשנות צילומית מקורית, הרומזת על עולמות דמיוניים של הארמונות הצרפתיים, הסיניים, ותקופת האבירות של ימי הביניים. הצילומים משלבים באירוניה ואלגנטיות את העולם המלכותי המוצגת דרך פוקוס של נשים בממלכת קפה אספרסו.
הדוגמניות המצולמות בלוח השנה הם מהמובילות באיטליה כמו: איזבלה נטוצי קריסטינה אמורה, רגצה ונטורה ועוד. חברת “לוואצה” פנתה לצילום כביטוי אמנותי המשתלב עם הסמל המסחרי שלה. לוחות השנה המצולמים והיצירתיים הפכו להוויה תרבותית – אמנותית לה מחכים מעריצים מכל העולם מדי שנה. תמונות לוח השנה מהוות גם את קמפיין הפרסום של החברה במדיה ברחבי איטליה ובעולם. השנה, בחרה לוואצה באמן הצילום הבינלאומי פיינלי מקיי, אשר עבודותיו מתאפיינות בסגנון חדשני ומקורי שנשאב מהמראות של אומנות הרחוב פופ משולב בקומיקס. בראיון ללוואצה אומר מנהל הייצוא העולמי של לוואצה אלסנדרו ספורזה כי:”הבחירה של האומן מייצגת דרך חדשה של הצגת עולם הקפה, והפעם הבחירה היא בנשים עקב אהבתן לשתיית קפה האספרסו דרך הצגתן כמלכות, כל תמונה מייצגת מלכה מעולם ותרבות שונה כאשר את כולן מחבר ספל אספרסו מלכותי וחושני המוגש בצורה המהודרת ביותר. זוהי דרך לביטוי הנשיות. ספל אספרסו קטן, עגול , חמים וחושני”. לוחות השנה ישווקו על ידי “ג.יל.ס קפה” משווקת קפה לוואצה בארץ בבתי הקפה ומסעדות ברחבי הארץ. כמו כן תשווק ג.יל.ס קפה יחד עם לוחות שנה במהדורה מוגבלת אביזרים משלימים לקפה ברוח הקמפיין כגון: ספלי קפה וצלחות הגשה עם איורים ותמונות הלקוחים מהקמפיין.