קבוצת סקאל, יבואנית פולו ראלף לורן, נרתמת למאבק העולמי של המותג ותורמת 25% מההכנסות למאבק במלחמה בסרטן השד
ראלף לורן הפך למנהיג חלוצי במאבק נגד המלחמה בסרטן השד כאשר חברתו הטובה נפטרה מהמחלה בשנת 1990. בשם זכרה, לורן ייסד את מרכז נינה הייד לחקר סרטן השד.
בשנת 1994 ראלף לורן, יחד עם מועצת מעצבי האופנה של אמריקה (CFDA), יזמו את קהילת האופנה הנרתמת למאבק בסרטן השד.
כחלק מהקמפיין עיצב בעצמו ראלף לורן חולצת טי-שירט ייחודית שמטרתה לסמל את המאבק במחלה, ובעצם מכירתם גייס מעל ל – 30 מיליון דולר.
בשנת 2000 ראלף לורן ייעד את הסמל הקלאסי של פולו, סוס פוני, עבור קמפיין הפינק פוני ושלח את הדוגמנים למסלול התצוגה בלבוש חולצות פינק פוני.
המהלך שידר לעולם יוזמה עולמית חשובה בתומכת במאבק נגד המלחמה בסרטן. אז נולדה קרן הפינק פוני.
קרן הפינק פוני של ראלף לורן היא מאמץ פילנתרופי בעולם במאבק נגד מחלת הסרטן.
הקרן תומכת בתוכניות לאבחון מוקדם, חינוך, טיפול ומחקר ומוקדשת לליווי החולה וטיפול איכותי לקהילות חלשות שלא יכולות להרשות לעצמן את הטיפול.
השנה זו השנה ה – 16 שבה נערך מסע קמפיין פינק פוני ובמהלך חודש אוקטובר 2016 חנות הדגל של פולו ראלף לורן, מקבוצת סקאל,תשתתף בקמפיין העולמי ותתרום מכל רכישת פריט לבוש מקולקציית הפינק פוני 25% לעמותת אחת מתשע.
מבחר קולקציית פינק פוני של פולו השנה כולל הלבשת ספורט והלבשה עליונה לנשים:
חולצות פולו 479 ₪, טי שירטים 249 ₪, גופיות אימון 229-299 ₪, טייצים 449 ₪, קפוצ’ון 749 ש"ל, עליוניות טריקו 599 ₪, מכנס מיזע 449 ₪