רשת MAM’Z מתרחבת: פותחת 5 סניפים חדשים בהשקעה של 4 מילון ₪ – החנויות החדשות משתרעות בממוצע על שטח בין 80 מ”ר ל-150 מ”ר והם נפתחות במרכזי קניות וקניונים, שבהם ריכוז רב של אוכלוסיה צעירה ומוקש בילוי ובידור לצעירים, בניהם: קניון קרית אונו המשתרע על שטח של 85 מ”ר, בבילו סנטר, סניף המשתרע על 60 מ”ר, בקניון סנטר, במגדל העמק, סניף המשתרע על 60 מ”ר בקניון נצרת, 80 מ”ר ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, תיפתח חנות הרשת בגודל 80 מ”ר.
הרשת, שפונה לקהל צעיר חובב מועדונים וטרנדים, תשיק במסגרת ההתרחבות קונספט חדש לנראות החנויות. הסניפים יעוצבו כלופט בסגנון דירת רווקים, כאשר כל החנויות דומות אך לא זהות. כל סניף יעוצב בנגיעות שונות ודקורציה בסגנון אחר, במטרה להתחבר בהרמוניה שלמה למיקום החנות, לגודלה ולקהל הלקוחות. בכל חנות יופיעו מוטיבים הלקוחים מעולם וחווית דירות הרווקים הבינלאומית.
הרשת, שפונה לקהל צעיר חובב מועדונים וטרנדים, תשיק במסגרת ההתרחבות קונספט חדש לנראות החנויות. הסניפים יעוצבו כלופט בסגנון דירת רווקים, כאשר כל החנויות דומות אך לא זהות. כל סניף יעוצב בנגיעות שונות ודקורציה בסגנון אחר, במטרה להתחבר בהרמוניה שלמה למיקום החנות, לגודלה ולקהל הלקוחות. בכל חנות יופיעו מוטיבים הלקוחים מעולם וחווית דירות הרווקים הבינלאומית.
לדברי אבי מלכה, מנכ”ל ובעלי חברת Mamz: “כחלק מערכי המותג במקוריות, אינדיבידואליזם וייחודיות, הקולקציות מיוצרות בכמויות מוגבלות וסדרתיות, המתחלפות כל שבוע. כמו כן הקולקציות בסניפים אינן זהות, אלה מותאמות לקהל היעד בכל איזור ואיזור. לדבריו: “המטרה להגיע למגוון רחב של דגמים עם פריטים בודדים ובכך לבדל את MAM’Z מרשתות אחרות, אשר משווקות אלפי פריטים מאותו דגם. כמו כן, 50% מהקולקציה תהווה פריטי יוניסקס המתאימים לנשים ולגברים וכן מגוון רחב של אקססוריז”.
רשת MAM’Z הוקמה בשנת 2004 במטרה לייצר פריטי אופנה מיוחדים וייחודיים לקהל התל אביבי היה צמא להם. הרשת הפעילה חמישה סניפים המשתרעים על כ-80 מ”ר בדיזנגוף סנטר בת”א, בקניון הזהב בראשל”צ, בקניון הנגב בבאר שבע, בקריית שמונה ובעפולה.
רשת MAM’Z הוקמה בשנת 2004 במטרה לייצר פריטי אופנה מיוחדים וייחודיים לקהל התל אביבי היה צמא להם. הרשת הפעילה חמישה סניפים המשתרעים על כ-80 מ”ר בדיזנגוף סנטר בת”א, בקניון הזהב בראשל”צ, בקניון הנגב בבאר שבע, בקריית שמונה ובעפולה.