רשת ml נשים מתרחבת בימים אלה ופותחת 8 סניפים חדשים, בהשקעה של 6 מיליון ₪. בגבעת שמואל תיפתח חנות משותפת המשתרעת על שטח של 150 מ”ר וממוקמת במרכז המסחרי החדש של גבעת שמואל. הסניף המשותף מחולק לשתי חנויות נפרדות לנשים ולגברים, עם אפשרות לנגישות בין שתיהן.
החנויות החדשות של ml נשים מעוצבות בקונספט החדש של הרשת, סניפים בסגנון אירופאי עם נגיעות קלות של אווירת בית וחמימות. החנויות משתרעות בממוצע על שטח בין 80 מ”ר ל-150 מ”ר והם נפתחים במרכזי קניות וקניונים חדשים, בניהם: בקניון קריית אונו המשתרע על שטח של 100 מ”ר, בקניון מודיעין סניף המשתרע על 80 מ”ר, סניף ml עודפים במרכז המסחרי החדש “ג’יגה” באזור התעשייה חולון המשתרע על 130 מ”ר. כמו כן חודרת רשת ml נשים למגזר הערבי ופותחת 3 סניפים חדשים, הממוקמים ב: ירכא בגליל התחתון על שטח של 100 מ”ר – חנות עודפים, סניף באום אל פאחם על שטח של 80 מ”ר וסניף נוסף בקניון החדש בסחנין על שטח של 90 מ”ר. אבי מלכה, מנכ”ל ובעלי חברת ml מסר כי הסניפים החדשים נפתחים על מנת ליצור קרבה מקסימלית של המותג לקהל היעד, במטרה לתת מענה יום יומי ונגיש לצרכי הלקוחות. עוד מסר מלכה כי כמותג אופנה מוביל לנשים, פותחת רשת ml בעיקר בקניונים ומרכזי קניות חדשים אך ורק במיקומים הנחשבים כפריים לוקיישן. לדבריו: “המותג כיום נמצא בחשיפה מקסימלית והמיקומים בקניונים הם הקובעים בפתיחת סניפים חדשים. עוד מסר מלכה כי מנוע הצמיחה העיקרי היום של ml בישראל הוא פתיחת חנויות במרכזי קניות וקניונים חדשים, אך עם זאת מיקומי החנויות נבחרו בקפידה, בתוך הקניון.
רשת ml מקבוצת ריטל ישראל, הנמצאת בבעלות אבי מלכה, מונה כיום 56 סניפי נשים ו-30 סניפי נשים. החברה מפעילה בנוסף את רשת mam’z לצעירים ורכשה לאחרונה 50% מפעילות אתר הסחר האלקטרוני אולסייל.