נייל סטודיו המהווה רשת הכשרה מקצועית בתחום טיפוח הציפורניים, מעלה קמפיין אינטרנטי לטובת עמותת ל.א. – לחימה באלימות נגד נשים.
העמותה פועלת לקידום המודעות של החברה הישראלית לתופעת האלימות נגד נשים ומפעילה מקלטים ומרכזי סיוע לנשים וילדים ועוזרת להם לצאת ממעגל האלימות הנוראי.
בראיין ליידן, מנכ”ל רשת “נייל סטודיו” המפעילה 30 מרכזי הכשרה מקצועית ברחבי הארץ, מציין כי אחד מהערכים המנחים את פעילות הרשת היא תרומה למען הקהילה. השנה מוסיף ליידן כי הפעילות החברתית תפעל בהתאמה לחזון הרשת “העצמה נשית לעצמאות כלכלית”.
בימים אלה עולה קמפיין חברתי אינטרנטי בכ-100 אלף שקל באמצעות הרשתות החברתיות הפופולאריות, באנרים בפורומים ובאתרי נשים תחת הסיסמא “שולפות ציפורניים למען האלימות נגד נשים”.
> כניסה לעמוד הפייסבוק של נייל סטודיו.
פעילות הקמפיין פונה בעיקר לקהל הנשים בכל חתך הגילאים להעלות תמונות של ציפורניים צבועות בגוון לק ורוד/אדום. כל תמונה תזכה את עמותת ל.א. בתרומה כספית שתסייע לפעילותה החשובה. בנוסף רשת נייל סטודיו תעניק מלגות הכשרה מקצועית בסניפי הרשת בשווי של 25 אלף ש”ח למען הנשים המסתייעות בשירותי העמותה.
הקמפיין יעלה באמצעות ISOCIA המתמחה בשיווק במידיות החברתיות ויגובה בפעילות יחסי ציבור ע”י משרדה של קורין פיזנטי.
הקמפיין עוצב באמצעות באנרים, בהתאמה לסיסמא וכולל תמונת פני אישה המגוננת על פניה בעזרת כפות ידיים הצבועות בלק ורוד/אדום.