יריד הנעליים הראשון בישראל, שופוני כבר מזמן הפך מסורת המחברת אוהבי נעליים ויוצרים מוכשרים בתחום. עתה, לקראת עונת החורף יערך אירוע של "שופוני" , ובו יוצגו דגמי מעצבי תעשיית הנעליים המקומית לצד מותגי יבוא מחו"ל.
"שופוני " אשר נולד מתוך צורך לקדם את תעשיית הנעליים הישראלית שהולכת ומתפתחת בצעדים נמרצים עושה זאת גם הפעם ויאגד כ-35 מעצבי נעליים וותיקים וצעירים, שיציגו את קולקציות החורף הנוכחיות ויעניקו 20% הנחה על קולקציית החורף החדשה ועד 70% הנחה על דגמים מעונות קודמות.
לצד נעלי נשים יוצגו גם קולקציית נעלי גברים ונעלי ילדים.
המעצבים והמותגים המשתתפים באירוע : קאלה, שומייקר, מל, ברונקסי,DN, פוגו, רוני קנטור, קאפל אוף, שביט ילדים, עדי זמלה, אקלקטיק, ג’יפה, שושו, גל שטרן, גרביונים זוהרה, צעיפים תמר, אולסטאר, אוליב תומס, רזה, מור ויוס, חנה הופמן, מדוזה, תמר ונטלי, מייקה, שני בר, בלינקי, לוקא, אחת אחת, ווק, אימלדה, הלנה, וענת זמיר.
לצד הנעליים יוצגו קולקציות אביזרים נלווים כמו גרביונים וצעיפים
ומעצבי תיקים נבחרים: בלינקי, ענת זמיר, Mal,DN,MORVEYOS .
לגברים: מותג אופנת הרחוב הוותיק– Jiffa תציג מגוון מותגי סניקרס: אסיקס, סמפלים של אדידס ונייקי, DC, CR, אולסטאר ועוד. כמו כן מותג נעליים יפניות – RIKIO ונעלי יבוא איכותית לגברים שמייבאת חנות הבוטיק שושו.
לגברים שנגררו בעקבות הנשים לאירוע… משחקי כדורגל שולחן שיפעלו במקום להנאת הגברים המלווים.
פעילויות מיוחדות לאירוע יציעו :
סדנאות ליצירת נעליים לנשים בעיצוב אישי בהדרכתו של המעצב יותם רז פרידמן.
ההרשמה לסדנאות תערך דרך הפייסבוק,
וההשתתפות הנה בעלות של 300 ₪.
בין הנרשמים תערך הגרלה ויוענקו 3 סדנאות מתנה.
לילדים יערכו סדנאות לציור על נעליים, המיועדת לגילאי 8-12. מחיר הסדנא- 35 ₪.
"מני פדי"- עמדות פינוק לפדיקור ומניקור מהיר .מחיר: 30 ₪.
מחירים: החל מ 150 ₪ – עד 1200 ₪.
מקום האירוע:
במתחם המחודש של נמל היפו, מחסן 2, המעניק אוירה נינוחה ומיוחדת לאירוע
שעות פתיחה: חו"ל המועד סוכות בתאריכים 14-16 לאוקטובר .
יום ו’, 14/10, 10:00-19:00
שבת, ה- 15/10, 10:00-20:00.
יום א, 16/10, 10:00-20:00
הכניסה בתשלום של 10 ₪.
ההיסטוריה של שופוני:
שופוני הוקם לפני כשנתיים על ידי עתליה הושע, בעלת חנות הבוטיק לנעלי מעצבים ישראליים, "אימומה", ומיה לוי, מעצבת הנעליים תחת המותג "אוליב תומס". כשתי עצמאיות שלא יכולות באמת לשקוט על השמרים, ומתוך הרצון לעשות משהו במשותף , החליטו ביחד להקים יריד שייתן כבוד מרכזי לפטיש שלא טופל עד כה, לפחות לא בזירת העיצוב הישראלי.
יריד שבו השחקן המרכזי הוא נעליים .היריד הראשון הוכתר כהצלחה, הגיעו אליו כ- 6,000 איש. כיום, לכל יריד מגיעים כ- 12,000 איש.