שירז טל ורז מאירמן הצטלמו לקמפיין מותג האופנה הבינלאומי CHEROKEE (צ’ירוקי) של שופרסל.
הצילומים התקיימו באולפני אוטופיה וערכו יומיים במסגרתם שירז ורז הודו כי זו הפעם הראשונה שהם מצטלמים יחד למרות היכרותם רבת השנים.
המותג צ’רוקי מדורג כמותג האופנה הזכייני הגדול ביותר בעולם עם מוניטין בינלאומי של 35 שנה. מותג זה נמכר ברשתות השיווק בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם במחירים המתאימים לכל כיס.
רונן בר שלום מנהל השיווק של שופרסל אמר היום: "לראשונה בחרנו להוביל את קמפיין CHEROKEE עם דוגמנים מוכרים, בחרנו בשירז טל וברז מאירמן המבטאים את ערכי המותג: משפחתיות, סגנון חיים קז’ואל, איכות, נוחות ובינלאומיות".
שירז טל ורז מאירמן – CHEROKEE. צילום: אלירן אביטל.