במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו תחילה נעלי המותג בכ-15 חנויות TNT בערים ברחבי הארץ, כשבהמשך ישווקו בחנויות הרשת בפריסה ארצית. רשת TNT הינה רשת האופנה הראשונה בישראל שתשווק את נעלי All-STAR בארץ. כיום נמכרות הנעליים בעיקר ברשתות ספורט. עלות ההשקעה במהלך בכרבע מיליון ₪.
לדברי שירלי הכט דרורי, מנהלת שיווק MGS: "אולסטאר הוא מותג צעיר, מדליק ועדכני. המותג TNT הוא בעל ערכים זהים לערכים של אולסטאר ופונה לאותו קהל יעד. אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה עם רשת TNT יהיה פורה ביותר ויביא לתוצאות מעולות".
לדברי מיכה רונן מנכ"ל קבוצת הוניגמן TNT: " אנו שמחים לחבור למותג מצליח ונוסטלגי כאולסטאר. המותג משלים את רוח מותג TNT בדגמים בעיצוב STREET WEAR, אשר יעניקו לקהל לקוחותינו, הזדמנות לחוויית קנייה משלימה וכוללת, לצד קולקציית הקיץ של TNT וזאת במחיר אטרקטיבי, המתאים לכיס של קהל לקוחותינו הצעיר".
על רשת TNT: רשת TNT מציעה אופנה טרנדית, בועטת, סקסית ומקורית, בקו אורבאני וצעיר. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש, אביזרים והלבשה תחתונה, לצעירים וצעירות, המאופיינים בשילובי צבעים הרמוניים וגם קונטרסטיים, בגזרות ייחודיות ובשילוב אפליקציות, הדפסים ואמירות ייחודיות. קולקציית TNT, פרובוקטיבית בצד פונקציונאלית, מתעדכנת בתדירות גבוהה במיוחד, ובהתאם לקהל היעד. TNT , אשר נוסדה בשנת 1999, הינה בבעלות קבוצת הוניגמן, מהחברות המובילות בתחום קמעונאות האופנה בישראל. רשת TNT מונה 61 סניפים בפריסה ארצית.
שיתוף פעולה- All-STAR ו-TNT