שי כהנא נבחר להוביל את קמפיין מותג הטקילה המוביל בעולם ’חוזה קוארבו’. כהנא יוביל את מהדורת הפרימיום של המותג ’קוארבו בלאק’.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ויחסי ציבור.
שי כהנא (34), דוגמן ואיש עסקים בתחום הנדל"ן; בעלים של רשת המסעדות ’בנדיקט’, הבר האופנתי במתחם התחנה ’ויקי כריסטינה’, בר הגילדה המפורסם בתל אביב ועוד. כהנא, הזכור כזוכה העונה הראשונה של המרוץ למיליון, הוביל לצד שרי גבעתי הקמפיין של חברת האופנה רנואר. כהנא נשוי טרי לשחקנית וכוכבת הסדרה "סימני שאלה" טל טלמון.
קוארבו בלאק הוא מהדורת הפרימיום של מותג הטקילה הנמכר ביותר בעולם – חוזה קוארבו, מיוצר במקסיקו ומיושן 12 חודשים בחביות עץ אלון חרוכות, שהחזיקו מקודם וויסקי קנטקי ברבן משובח. קוארבו בלאק נמזג לראשונה בשנת 2006 והינו בעל איכויות של וויסקי יוקרתי או רום קריבי המיושן היטב, מה שמאפשר לגימתו נקי או על קרח.