מותג הקונפסט לשמלות שמלה-לה, בחר במנחת הטלוויזיה ואושיית האופנה לירון ויצמן לתפקיד פרזנטורית המותג אשר תוביל את קמפיין 2010-11. שכרה יעמוד על 56,000 ש"ח לשנה.
לירון ויצמן בת 26, משמשת כמגישה בתכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס".
מיטל שגיב, בעלים ומעצבת המותג "שמלה-לה", מסרה: "אני שמחה וגאה על בחירתה של לירון ויצמן לתפקיד פרזנטורית שמלה-לה. לירון נבחרה לתפקיד מכיוון שהיא מייצגת את אישיות המותג: אישה עצמאית, בשלה וקורנת, שופעת נשיות ובטחון עצמי, אישה קרייריסטית עובדת וסוחפת. אני מאמינה כי באמצעות לירון ויצמן שמלה-לה תרחיב את מעגל הלקוחות".
המותג "שמלה-לה" הוא מותג נשי חזק של שמלה קלאסית נוחה וחזקה המשדרת עוצמה. הקונספט העומד מאחורי המותג הוא של אישה שבזמן עיסוקה בקריירה היא "עירומה" והשמלה "מצילה" אותה.
נשים קרייריסטיות הן נשים מצליחות שלא מרגישות צורך להוכיח את עוצמתן מול גברים. האישה של שמלה-לה מסמלת אישה שרוצה להיות נשית ורכה מול הגבר שלה.
שמלה-לה בחרה בלירון ויצמן. צילום: איתן טל.