רשת האופנה HDL דפנה לוינסון, משיקה לראשונה בשיתוף פעולה עם המעצבת לילך קריסטל קולקציית שמלות כלה וערב לעונת קיץ 2009. קולקציית שמלות כלה וערב, דפנה לוינסון PROM, עוצבה ברוח האופנה הטרנדית של חברת האופנה ותכלול שמלות כלה ופריטי ערב יוקרתיים בגזרות שונות המיועדות לתת מענה ללקוחות במחירים נוחים.
הקולקציה מצטיינת בבדים איכותיים, בגזרות אופנתיות במגוון רחב של סגנונות ובססגוניות קיצית לצד קולקציית שמלות כלה מרהיבות במחירים אטרקטיביים במיוחד.
הרעיון החדשני בקולקציה בא לידי ביטוי בשני פרמטרים:
- השירות: הרשת מציעה לראשונה שירות אישי עד בית הלקוח, המאפשר לכלה המיועדת או לאימא לבחור שמלת כלה או ערב באתר הבית של החברה ובחנויות הרשת ובטלפון אחד לקבל את השמלה לביתה למדידות אישיות. השירות ניתן בחינם ואינו כרוך בהתחייבות של הלקוחה אשר מקבלת את השמלה המיועדת בתוך קופסא מאובזרת ואינה צריכה לצאת מהבית.
- המחיר: בזמן שהעלות של שמלת כלה ממוצעת נעה בין 5000 ש"ח צפונה, מציעה דפנה לוינסון את השמלות בקולקציית שמלות כלה וערב קיץ 2009 בטווח מחירים שנע בין 1000 ש"ח ל-1500 ש"ח בלבד.
רשת חנויות המעצבת "דפנה לוינסון – HDL" הוקמה בשנת 1995 על ידי צביקה ודפנה לוינסון.
הרשת מונה כיום 20 חנויות ברחבי הארץ ושתי חנויות נוספות בבודפשט שבהונגריה ובלימסול בקפריסין.
עד סוף שנת 2009 עתידה הרשת לפתוח 4 חנויות נוספות בארץ ועוד 2 נוספות באירופה.
שמלות כלה קיץ 2009 עד הבית – דפנה לוינסון