צעד זה הוא חלק ממגמת התחדשות ויזואלית בעיצוב הקיים עליה מכריזה החברה.
העיצוב הגראפי על גבי אריזות המוצרים מתחדש בסגנון קו עיצובי אלגנטי ונקי יותר, הלוגו הקיים שודרג לגרסה עדכנית, תוך שמירה על זהות המותג וצבעיו – טורקיז וכתום.
בנוסף לעיצוב הוויזואלי ועם התרחבות קו המוצרים החליטה החברה לחלק את המוצרים לסדרות על מנת להקל על הלקוחות בבחירת המוצר המתאים ביותר לשיערם.
בין הסדרות ניתן למצוא את סדרת מוצרי העיצוב לשיער, סדרת הלחות, סדרת השיקום, סדרת התלתלים, סדרת הלייט לשיער דק ודליל וכדומה.
שלומי אוחיון, מנכ"ל החברה בישראל: "לאחר הרחבת סדרת המוצרים וייצור מוצרים חדשים, הוחלט על יצירת סדרות, על מנת להקל על הלקוח בבחירת המוצר המתאים ביותר לצרכיו. בעקבות מהלך זה, מצאנו לנכון לרענן את פני האריזות והתוויות, תוך יצירת מראה נקי, ברור וקלאסי יותר. כל זאת נעשה תוך שמירה על זהות המותג וצבעיו הייחודיים והמזוהים עימו."
כמו כן, ובכדי למנוע הפצה בלתי חוקית של מוצריה, רכשה חברת "שמן מרוקאי" את ה"מטריקס". טכנולוגיה חדישה, מהמתקדמות בעולם, אשר בעזרתה ניתן לקבל זיהוי מיידי של כל מוצר ומוצר, על ידי קודים בלתי נראים המוטבעים עליהם. לכל מוצר ה"DNA" שלו.
בעזרת טכנולוגיה זו חברת "שמן מרוקאי" , החברה המובילה בתחומה בעולם, אשר זכתה בתואר החברה החלוצה והמובילה בייצור מוצרי טיפוח יוקרתיים לשיער, מודיעה על פריצת דרך חדשה ויקרה שתתריע ותמנע הפצה בלתי חוקית של מוצרי החברה בערוצים לא מורשים, דבר שלא ניתן היה למנוע עד כה.
הפצה לא חוקית משפיעה לרעה על שוק תעשיית השיער ועל לקוחות החברה בפרט (שוק הפרופסיונל) – היא פוגעת ברווחיות העסק, ומערערת את בטחון הלקוחות ואמינות החברה, שדוגלת במדיניות אחידה וברורה בארץ ובעולם לשווק את מוצריה לשוק הפרופיסיונל ולמפיצים המורשים בלבד.
הודות לטכנולוגית ה"מטריקס", מפיצים לא מורשים לא יוכלו לפגוע בחברה ולהמשיך להיות פטורים מעונש.החברה מתייחסת לנושא בעייתי זה בכובד ראש ומחויבת ללקוחותיה במאת האחוזים.