PANDORA, חברת התכשיטים הדנית שהפך להצלחה בינלאומית, יוצאת בפעילות שיווקית, ובקמפיין ייחודי לקראת השנה החדשה.
הקמפיין, תחת הכותרת: "בואי לבחור את ה-CHARM שלך", יכלול מודעות פרסום בעיתונות הכתובה, במגזינים המובילים בעיתונות המגזרית, באינטרנט, וכן בשילוט חוצות. במסגרת זו הוצבו גם 8 שלטי חוצות ענקיים בגודל של 300 מ"ר, (דרך איילון: צומת גלילות והרצליה, צומת הכפר הירוק, רעננה וצומת אלוף שדה). סך כל ההשקעה בקמפיין – כ- 600 אלף ₪.
PANDORA, הנו מותג תכשיטי יוקרה דני, המבוסס על קונספט "Custom Made" – עיצוב בהתאמה אישית, המאפשר ביטוי אישי רחב, מגוון, עדכני וייחודי לכל אישה, באמצעות היכולת להשפיע על התכשיט שלה, לבנות תכשיט ייחודי לה, היחידי מסוגו המספר את סיפור חייה. קונספט הבנייה המודולרי של צמיד PANDORA, מאפשר איסוף אישי של רגעים מיוחדים, מרגשים ובלתי נשכחים ושמירתם באמצעות התכשיט, זאת על-ידי הוספת CHARMS (תליונים מעוצבים), מתוך מגוון של 700 עיצובים, להם מעניקה העונדת משמעות סמלית.
הקמפיין, מציג את PANDORA כמתנה המושלמת לשנה החדשה ולחג החנוכה, הודות לקונספט החדשני, המאפשר איסוף זיכרונות, חוויות ייחודיות ותקוות לעתיד באמצעות תכשיט. בנוסף, מתקשר הקמפיין פעילות ייחודית של PANDORA, הקוראת לכל אחת "לבוא ולבחור את ה-CHARM שלה במתנה",בקניה מעל 590 ₪.
מיה מילצקי, מנהלת השיווק של PANDORA ציינה כי: "אנו גאים להשיק את קמפיין הפרסום הגדול ביותר של PANDORA עד כה. בימים אלה אנו מסכמים שנת פעילות ראשונה של PANDORA. שנת פעילות רוויה ומספקת, במסגרתה פתחנו 5 חנויות קונספט למותג PANDORA, בנוסף לשתי חנויות Shop In Shop.