לפני 5 שנים, מעצבת העל דונה קארן (DKNY) לקחה את התפוח האהוב – הסמל הבינלאומי של התשוקה שהוא גם הסמל של העיר ניו יורק – והכניסה אותו לבקבוק עם אהבה. DKNY Be Delicious היה הראשון להפוך מיץ פירות טעים לניחוח והתוצאות היו מוצר מפתה שלא ניתן לעמוד בפניו. העולם מיד הבחין בו. הניחוח לגברים בא לאחר מכן. לאחר מכן הגיעו בשמים אחרים של Be Delicious, כולם נמכרים ביותר. והשאר היסטוריה. מה שהופך את Be Delicious לכל כך מפתה הוא רעיון מיצוי החיים עד תום. התפוח מעורר השראה ומחבק את הרוח הספונטאנית. את נוגסת ועולם האפשרויות נפתח בפנייך. הוא מזמין אותך לתפוס הזדמנות בגלל שבניו יורק הכול יכול להיות. רגע סקסי, מפגש מקרי. ההרגשה היא פשוט מדהימה. כיום קרוב ל-4 מיליון בקבוקים נמכרים בכל שנה שהם 11,000 בקבוקים ביום, 450 בקבוקים בשעה ובערך 8 בקבוקים לדקה.
תפוח מבושם – דונה קארן
DKNY Be Delicious Eau de Toilette Spray: כל מה שאת אוהבת ב-Be Delicious רק קליל, בהיר יותר ומרענן יותר. גוון התפוח האמריקאי המתקתק, שהוא מתמצית טבעית, מוקף בלחות של אשכולית ומגנוליה. במרכז פקעות ורדים, מוגה לבן, וורדים וסיגלית; הגימור הוא עם אלגום חלק, עצים בהירים וענבר לבן. Be Delicious זה ארוז בבקבוק שקוף עם תמצית בושם שקופה. הלוגו על הקרטון הוא לבן – סמל הגישה הקלה יותר.
מחיר:
או דה טואלט ספריי 100 מ"ל – 460 ש"ח.
או דה טואלט ספריי 50 מ"ל – 330 ש"ח.