חיפוש באינדקס עסקים

64% מהגברים ברחבי העולם מעידים כי השיער הוא הדבר החשוב ביותר במראה שלהם, הרבה לפני הלבוש!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 נובמבר 2008

לראשונה! סדרת מוצרי טיפוח ועיצוב מקצועית וייחודית, המעניקה את הפתרון המושלם והמקיף לשיער, בהתאם לצרכיהם ודרישותיהם של הגברים
מעצב השיער אבי פדידה: “זו הפעם הראשונה שחברה מקצועית מוציאה סדרה ממוקדת לקהל הגברי. מוצרי העיצוב מעניקים תוצאות מצוינות והשימוש קליל ונוח – מריחה פשוטה עם פיזור נכון מעניקים תוצאות נפלאות. השמפו, מלבד היותו נוח וקליל, מתהדר בריח מדהים , גברי וחושני אליו יתחברו ללא ספק גברים רבים”LP Homme – טיפוח ועיצוב השיער לגבר – 2 מוצרי טיפוח מבוססים על טכנולוגיה המותאמת לשימוש יומיומי, בעלי מרקם נוזלי וקליל הנשטף במהירות ו-3 מוצרי עיצוב בעלי מרקם לא דביק המעניקים מראה מטופח ותוצאה הנשארת לאורך זמן.ההוצאה הממוצעת של גברים על עיצוב שיערם במספרה בעולם הינה כ- 15 יורו ואילו בישראל ההוצאה עומדת על כ- 70 ₪, כמחצית מהסכום הממוצע אותו מוציאות הנשים.
מעצב השיער אבי פדידה: “זו הפעם הראשונה שחברה מקצועית מוציאה סדרה ממוקדת לקהל הגברי. COVER 5 הנו שירות חדש וייעודי לגברים במספרה העונה על הצרכים החשובים ביותר לגברים – הענקת תוצאה טבעית וקרובה לגוון הטבעי של השיער, הענקת מראה ויטאלי, לא אטום עם שקיפות יפה, אפילו בזמן מריחת החומר על השיער, להבדיל מצבעים ושטיפות שיער המצויות כיום בשוק. פקטור לא פחות חשוב – הוא אורך 5 דקות בלבד! ונמרח בעמדת החפיפה, מה שהופך את התהליך לקצר במיוחד ולדיסקרטי. מוצרי העיצוב של הסדרה מגיעים במרקם רך, עדין , נעים ולא דביק, מה שמעניק תוצאות מצוינות והשימוש קליל ונוח. המריחה פשוטה עם פיזור נכון מתקבלות תוצאות נפלאות. השמפו, מלבד היותו נוח. וקליל, בעל ריח גברי וחושני אליו יתחברו ללא ספק כל הגברים
L’ORÉAL PROFESSIONNEL חונכת קטגוריה גברית חדשה: LP HOMME
סדרת LP Homme
         יתרונות Cover 5:
*       דיסקרטיות- החומר נראה כמו שמפו.
*       מהירות- שירות הניתן ב- 5 דקות בלבד בעמדת החפיפה.
*       טבעי- תוצאה המעניקה מראה טבעי ורענן.
*       גברי- הסדרה מכילה שישה גוונים המותאמים במיוחד לגווניי השיער הגברי.
 מעצב השיער אבי פדידה-מוסר כי ה-“COVER 5 – הינו שירות חדש וייעודי לגברים במספרה העונה על הצרכים החשובים ביותר לגברים – תוצאה טבעית וקרובה לגוון הטבעי של השיער. השירות אורך 5 בלבד דקות ונמרח בעמדת החפיפה, מה שהופך את התהליך לקצר במיוחד ולדיסקרטי”.
שוק מוצרי הטיפוח לגבר
עד לפני מספר שנים מוצרי טיפוח לגבר היו נחשבים למוצרים לשמירה על היגיינה וניקיון. עם השנים, גברים החלו לייחס יותר תשומת לב להופעה ולמראה שלהם, ומוצרי הקוסמטיקה החלו להיות חלק משגרת הטיפוח שלהם. היום, מוצרי הטיפוח לגברים נחשבים למוצרים המעניקים לגבר ערך מוסף משמעותי- בטחון עצמי. גברים חשים מודעות גבוהה יותר להופעה שלהם: 47% מהגברים אומרים שהם יותר ויותר דואגים למראה שלהם. בשנים האחרונות אנו עדים לגידול משמעותי בשוק הטיפוח לגברים.
המודעות של הגברים גרמה להם לדרוש יותר מוצרים המותאמים להם. 62% מהגברים טוענים כי הם מעדיפים להשתמש המיוצרים במיוחד לגברים ובהתאמה ניתן למצוא כי מותגי הטיפוח המובילים לנשים השיקו קו טיפוח ייחודי לגברים.
מה גברים רוצים?
גברים מעוניינים במוצרים שונים ממוצרי נשים – הם מעוניינים במוצרים אשר פותחו במיוחד לגברים ולצרכים הייחודיים שלהם. לכן, המוצרים צריכים לשדר גבריות וסגנון חיים גברי בגוונים, באריזה ובריח.
עיקר הציפיות של גברים ממוצרי קוסמטיקה:
*       פשטות – אריזה נוחה ופשוטה לשימוש.
*       מהירות – גבר לא מעוניין ל”בזבז” זמן רב על שימוש במוצרי קוסמטיקה, לכן, השימוש צריך להיות מהיר.
*       יעילות – גברים מצפים לראות תוצאות מיידיות, נראות לעין ולאורך זמן.
מסקר שערכה לוריאל העולמית עלו הנתונים הבאים:
גברים ועיצוב שיער
64% מהגברים מעידים כי השיער הוא הדבר החשוב ביותר במראה שלהם, הרבה לפני הלבוש. עיצוב השיער היום נחשב לדבר חשוב במראה של גבר, באופן שהוא מרגיש ונראה. השיער נחשב לאקססורי אופנתי לכל דבר ומעיד על האישיות של הגבר. שיער לבן ואפור- נחשב לאלגנטי וכובש, המעיד על אנרגיה וחיוניות. לכן, בשונה מנשים, גברים מחשיבים שיער לבן לדבר חיובי, אך למרות זאת, שיער לבן מעיד על גילו של הגבר. שוק מוצרי הטיפוח לשיער ממשיך לגדול עם יותר ויותר מותגים המשיקים מוצרים ייחודיים לגברים.
גברים במספרה:
*       גברים מהווים 40% מהלקוחות במספרה
*       ההוצאה הממוצעת של גברים במספרה בעולם כ- 15 יורו ובישראל כ- 70 ₪, כמחצית מהסכום הממוצע אותו מוציאות הנשים.
*       גברים מגיעים למספרה בממוצע פעמיים בחודש.
*       רוב הגברים נאמנים באופן מוחלט למעצב השיער שלהם.
גברים וטיפוח השיער:
*       59% מהגברים מעידים כי יש להם בעיות ספציפיות הקשורות לשיער.
*       17% מהגברים מעידים כי השיער שלהם נוטה להיות שומני ומלוכלך.
*       13% מהגברים מעידים כי קשה להם לשלוט ולעצב את השיער.
*       13% מהגברים מעידים כי השיער שלהם נוטה להיות חסר נפח.
*       46% מהגברים סובלים מקשקשים, כאשר מתוכם 12% סובלים מקשקשים באופן קבוע.
*       44% מהגברים חופפים את השיער לפחות פעם ביום.
מה גברים רוצים?
*       תספורת נקייה ומדויקת
*       טיפול עדין לקרקפת
*       תוצאה טבעית- ללא שינויים קיצוניים
*       תחושת רעננות
*       שיער חזק וחיוני
מעל לכל, גברים מעוניינים במראה טבעי ונמנעים משינויים קיצוניים.
לוריאל פרופסיונל, מותג מוצרי השיער למספרות המוביל בעולם, גאה להשיק לראשונה את הפתרון המושלם והמקיף לגבר – LP Homme – סדרת מוצרים מקצועית וייחודית לגבר הכוללת 3 קטגוריות : טיפוח שיער, עיצוב ושירות חדש וייחודי במספרה – טשטוש השיער הלבן ב- 5 דקות בלבד למראה שיער טבעי ובריא .
מוצרי סדרת LP Homme מגיעים באריזות מעוצבות, המשדרות פשטות ואלגנטיות בניחוחות גבריים ורעננים המתאימים לכל גבר.
L’ORÉAL PROFESSIONNEL חונכת קטגוריה גברית חדשה: LP HOMME
סדרת LP Homme
 
בשורה עולמית בתחום הטיפוח הגברי  – Cover 5שירות חדש וייחודי במספרה, טשטוש השיער הלבן ב- 5 דקות!
שירות ייחודי במספרה – טשטוש השיער הלבן ב- 5 דקות בלבד למראה שיער טבעי ובריא , הניתן בעת החפיפה במספרה.
הסדרה מציעה 6 גוונים – מבלונד לחום כהה מאוד, המטשטשים את השיער הלבן ומעניקים מראה טבעי.
הטכנולוגיה המהפכנית של Cover 5 פותחה במיוחד לשיער גברי, בפורמולה פורצת דרך המועשרת   ב- Incell , מולקולה ביוממטית- שהמבנה שלה דומה למבנה הטבעי של השערה, כך שהחומר משתלב בהרמוניה עם השערה ליצירת מראה טבעי, לצד חיזוק וטיפוח השערה. הפורמולה מאפשרת הספגה מהירה של החומר בשיער, דבר המקצר משמעותית את זמן ההמתנה ל- 5 דקות בלבד.
 * Cover 5 אינו מכיל אמוניה.
התוצאה: Cover 5 מעניק גוון המשתלב בהרמוניה ובאופן טבעי עם גוון השיער הטבעי.
למי מיועד השירות?:
גברים בגילאי – 35-55 שיש להם עד – 50% שיער לבן
גברים שההופעה החיצונית והמראה חשובים להם, אך יחד עם זאת, הם מעוניינים במראה טבעי ונקי.
LP Homme – טיפוח השיער לגבר
מוצרי השמפו של סדרת LP Homme בטכנולוגיה המותאמת לשימוש יומיומי ובעלי מרקם נוזלי וקליל הנשטף במהירות.
Densite – שמפו לשיער דק
מעניק נפח ומראה מלא לשיער דק. מכיל מגנזיום ו Polyform+ – שילוב של מגנזיום לחיזוק השערה, ומרכיב פעיל להענקת נפח לשיער. השיער נראה מלא, רך ונוח לעיצוב.
הוראות שימוש: לפזר באופן שווה על שיער רטוב, להקציף ולשטוף ביסודיות. יש להימנע ממגע עם העיניים, במקרה של מגע עם העיניים יש לשטוף במים באופן מיידי.
תכולה: 250 מ”ל מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪
 Tonique שמפו לשיער רגיל
שמפו טוניק לגבר המעשיר ומוסיף זוהר ומראה חיוני לשיער רגיל. מיועד לשימוש יומיומי ומתאים לשיער צבוע. בעל פורמולה המורכבת ממרכיב נוגד חמצון ופולי קקאו המגנים על השיער מהשפעות חיצוניות מזיקות. השיער מבריק, נעים ונוח לעיצוב.
הוראות שימוש: לפזר באופן שווה על שיער רטוב, הקצף ושטוף ביסודיות. יש להימנע ממגע עם העיניים, במקרה של מגע עם העיניים יש לשטוף במים באופן מיידי.
תכולה: 250 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪
 LP Homme– עיצוב השיער לגבר
מוצרי העיצוב בסדרת LP Homme – בעלי מרקם נעים ואינו דביק, המעניקים מראה מטופח ותוצאה הנשארת לאורך זמן
Sculpt – מפסל – קרם לעיצוב השיער בדרגת חוזק: 3- גמישות
מעניק מגוון אפשרויות עיצוב – ממראה מסודר ועד “מרושל”, המתאים לכל סוגי השיער. השיער רך ונוח לעיצוב. גימור מאט אופנתי לתסרוקת.
הוראות שימוש: לשים כמות קטנה בין כפות הידיים, להפריד את כפות הידיים מספר פעמים בכדי למתוח את סיבי החומר, להניח על שיער יבש ולעצב בעזרת האצבעות.
תכולה: 150 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן: 95 ₪
Wax– ווקס – ווקס לברק והגדרת התסרוקת בדרגת חוזק: 2- גמישות
מעניק לשיער מראה מבריק. השיער נשאר רך ונוח לסידור. מתאים לשיער רגיל ועבה.
הוראות שימוש: “לחמם” כמות קטנה של ווקס בין הידיים.
למראה מסודר- להניח על שיער יבש בעזרת האצבעות.
למראה “מרושל”- להניח את הווקס על כל השיער ולנער את השיער בעזרת האצבעות.
תכולה: 50 מ”ל . מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪
Strong – ג’ל לאחיזה יציבה בדרגת חוזק: 6- חזק מאוד
מעניק לשיער מראה רטוב ומייצב את התסרוקת למראה רענן לאורך זמן.
סוג שיער: רגיל ועבה
הוראות שימוש: לשים כמות קטנה של ג’ל בין כפות הידיים, להניח על השיער ולעצב בעזרת האצבעות.
התוצאה: התסרוקת מוגדרת, השיער מקבל אחיזה מקסימאלית לאורך זמן.
תכולה: 150 מ”ל מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪
מעצב השיעראבי פדידה: “זו הפעם הראשונה שחברה מקצועית מוציאה סדרה ממוקדת לקהל הגברי. COVER 5 הנו שירות חדש וייעודי לגברים במספרה העונה על הצרכים החשובים ביותר לגברים – הענקת תוצאה טבעית וקרובה לגוון הטבעי של השיער, הענקת מראה ויטאלי, לא אטום עם שקיפות יפה, אפילו בזמן מריחת החומר על השיער, להבדיל מצבעים ושטיפות שיער המצויות כיום בשוק. פקטור לא פחות חשוב – הוא אורך 5 דקות בלבד! ונמרח בעמדת החפיפה, מה שהופך את התהליך לקצר במיוחד ולדיסקרטי. מוצרי העיצוב של הסדרה מגיעים במרקם רך, עדין , נעים ולא דביק, מה שמעניק תוצאות מצוינות והשימוש קליל ונוח. המריחה פשוטה עם פיזור נכון מתקבלות תוצאות נפלאות. השמפו, מלבד היותו נוח. וקליל, בעל ריח גברי וחושני אליו יתחברו ללא ספק כל הגברים”.LP Homme – להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ובייעוץ מעצבי השיער.
L’ORÉAL PROFESSIONNEL חונכת קטגוריה גברית חדשה: LP HOMME
 

 



עמוד זה נצפה: 484 פעמים

כתבות

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]