חיפוש באינדקס עסקים

D&G – אנתולוגיה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 אוגוסט 2009

 

חברת לילית קוסמטיקה יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת 5 הבשמים החדשים  לנשים ולגברים מבית D&G. כדי לענות על הצורך הזה, D&G לכדו את מהותן של חמש דמויות נצחיות: Le Bateleur 1 הפרובוקטיבי, L’Imperatrice 3 הבלתי מרוסנת, L’Amoreux 6 החושני, La Rue de la Fortune 10 הנועזת, ו-La Lune 18 המהפנטת.
בהשראת קלפי הטארוט הגאליים המסקרנים, כל בקבוק נושא את שם ומספר הדמות שהיוותה השראה ליצירתו. היצירות המרתקות האלה משחקות עם מוסכמות המגדר ומתעלות עליהן. נעמי קמבל לבשמי אנתולוגיה - D&G
משתמשי הבושם נמשכים אל האפשרויות המגוונות ניתן להם החופש לגלות מי מבין הזהויות בפנתיאון הטיפוסים האגדיים מתאימה להם.
השאלה, "מי אני?" מקבלת את התשובה הכובשת והמודרנית ביותר: "מי שאתה שואף להיות". כל חומרי קידום המכירות לטלוויזיה ולדפוס נוצרו על ידי דומניקו דולצ’ה וסטפאנו גבאנה ובבימויו של מריו טסטינו האגדי, והם יהיו ממגנטים – רגע של פעם בחיים בפרסום מוצרי בישום.
שיר הנושא של האייקון ג’ורג’ מייקל Freedom 90, יחד עם הדימוי של אנתולוגיית הבשמים של D&G יוכחו כבלתי נשכחים בדיוק כמו הניחוחות עליהם הם מכריזים. האנשים שיגלמו את צוות הדמויות של D&G הם אישיויות משמעותיות בזכות עצמן, שהופשטו עד למהות המפתה והעירומה ביותר שלהם.
במרכז מסע הפרסום ניצבות דוגמניות העל המובילות ביותר של שנות התשעים, המייצגות את הניחוחות החדשים האלה כדמויות נצחיות.
עם עיניה הכחולות המהפנטות ושערה הבלונדיני הארוך, קלאודיה שיפר, נראית כאילו יצאה מתוך אגדה. מזה שנים שהיא מחזיקה בסטאטוס של היפהפייה השלווה והמוארת ביותר של עולם האופנה. ככזאת, היא מגלמת את החידתיות הגלומה ב- 18 La Lune: שיר הלל לחושניות זוהרת ומפוארת.
אווה הרצגובה, הפנים והגוף הנבחרים בדורה, מצוותת לפרננדו פרננדז, המתאגרף הברזילאי המסעיר שהפך לדוגמן – כדי לייצר את התעוזה הקיימת ב-10 La Roue de la Fortune.
אישיות שכולה פנטזיה מוכרת בכל רחבי העולם, נעמי קמפבל היא 3
L’Imperatrice
– ארכיטיפ שנודעה בזכות האופי התוסס, יהיר מרגש ומפתה שלה לא פחות מאשר בזכות הקסם שבה. הקיסרית, אלה בדמות בת אנוש, היא כריזמטית, היא נמרצת והיא נשית.
אחד הגיבורים הבולטים על מסלולי תצוגת האופנה בימים אלה, נואה מילס ידוע במבט החוקר שלו ובגופו המושלם – שלמות של אל יווני, והוא מייצג את הארוס ב-6 L’Amoreux.
מראהו המפתה של טייסון באלו, יליד טקסס, זיכה אותו במקום של כבוד בלב תעשיית האופנה. המגנטיות הממשית שלו וגופו המרשים מגלמים את כל מה שקשה לעמוד בפניו, ב-1 Le Bateleur.

D&G - אנתולוגיה
D&G – אנתולוגיה

 



עמוד זה נצפה: 461 פעמים

כתבות

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]