FC BARCELONA – הבושם
מותג הבישום הספרדי SEGURA משיק בושם ספורט חדש הנושא את שם קבוצת מועדון הכדורגל המצליחה ברצלונה – FC–BARCELONA. מועדון הכדורגל המפואר נוסד ב-29 בנובמבר 1899 על ידי קבוצת כדורגלנים שוויצרים, בריטים וקטלאנים, בראשות ז’ואן גאמפר. המועדון הפך למוסד קטלאני תרבותי בולט, ולפיכך המוטו שלו הוא “יותר ממועדון”.
בשנה האחרונה הולך ומתעצם טרנד בשמי הספורט. מעבדות בתי הטיפוח מבקשות לספק מענה מדויק יותר, אשר יהווה קטגוריה גברית עצמאית שתכליתה לספק מענה לבשמים שאינם אלגנטיים או פורמאליים מדי ויתאימו גם לפעילות קלילה ונמרצת יותר כמו פעילות גופנית, מבלי שהניחוח ישתלט מדי או ישתנה בעקבות הפעילות.
המותג הספרדי SEGURA השיק השבוע את הבושם FC–BARCELONA המתאפיין ברעננות, בניחוח ים ורמיזה ירוקה המשתלבת באופן טבעי בניחוח הגוף. הבושם החדש שיקי ודינאמי, מעודן כובש, נחרץ ואלגנטי ופותח בהשראת הביטוי המפורסם שנשא נרסיס דה קררס (נשיא המועדון בשנת 1968) כשהכריז שהקבוצה היא למעשה “יותר ממועדון” (בספרדית: més que un club).
הניחוח:
התו העליון של הבושם מורכב ממנדרינה, אשכולית, לואיזה, לימון, פרות יער ועץ ברוש המעניקים לו רעננות. תו הלב מכיל הל , גרגרי ערער, כוסברה ותאנה המביאים את הטוויסט הארומאטי המבריק ואילו תו הבסיס בעל טון עצי של פצ’ולי, ווטיבר וזרעי אמברט המדגישים את המהות באמצעות משיכה מגנטית.
הבקבוק:
הבושם מוגש בבקבוק קמור בגווני הכחול והארגמן השאולים מצבעי החולצה של שחקני המועדון. האגדה מספרת כי אימם של צמד האחים והשחקנים קומאלה תפרה עבור כל אחד משני ילדיה 2 מדים בצבעי הכחול והארגמן וזאת כדי להקל בהבדלה ביניהם, בימים שלפני קביעת התלבושת האחידה. מאז מזוהים שני הצבעים עם הקבוצה ובעונת 1998/1999 אף עוצבה החולצה הסופית בדומה לחולצה המקורית של האחים קומאלה, לציון 100 שנה להקמת המועדון.
האריזה:
את מרכז קופסת הבושם מעטר הלוגו הרשמי של קבוצת הכדורגל. עם הקמת המועדון נבחר סמל העיר ברצלונה לשמש כסמל המועדון, כביטוי לחיבור המועדון לעיר. הלוגו מאויר בצורת קערה, שבחלקו העליון דגל קטלוניה וצלב ג’ורג’ הקדוש זה לצד זה. ראשי תיבות המועדון, FCB, מופיעות על מקטע זהוב באמצע, שתחתיו צבעי התלבושת וכדורגל.
מחיר: 100 שקלים, בכל רשתות הפארם.
FC BARCELONA – הבושם