Gap עולה בקמפיין פרסום ארצי להשקת קולקציית ה- Denim (ג’ינסים) של המותג לסתיו 2010, תחת הסלוגנים "Born to Fit" ו- "Put the it in Fit".
קמפיין הפרסום, בהשראת מסעות הפרסום העולמיים של המותג, יתמקד בערים בהן פועלת Gap בישראל (תל-אביב, ירושלים, הרצליה, רעננה ואילת) ויכלול פרסום על גבי קירות, שילוט חוצות, שילוט בקניונים, פרסום במגזינים, פעילות אינטרנטית רחבה וטיפול מקיף בנקודות המכירה. בין היתר, יפרסם המותג על גבי קיר הקריה (מול עזריאלי), קיר לאגרדיה, שילוט בנתיבי איילון, קיר פי גלילות ועוד.
הקמפיין הנו בהשתתפות דוגמניות העל הבינלאומיות אניה רוביק ואיזבלי פונטנה.
מאז השקתה של קולקציית הג’ינסים 1969 באוגוסט שעבר, המציאה Gap מחדש כל היבט אפשרי של הג’ינסים, החל בגזרה, המשך באריג, בשטיפות ובפרטים הטכניים, תוך שהיא מאפשרת ללקוחות להתענג של ג’ינס שיושבים ומרגישים כמו ג’ינס יקרים אבל מחירם מתחיל ב- 289.9 ₪ בלבד. Gap הרחיבה מאז את קולקציית הג’ינס פרימיום גם לקטגוריות ה- babyGap (תינוקות) ו- GapKids (ילדים) כדי שכל אחד מלקוחות Gap יוכל ליהנות מדגמים כגון Always Skinny של הנשים או Authentic של הגברים. בהמשך לפילוסופיית הביטוי האישי של המותג, מסע הפרסום "Put the it in Fit" מדגיש פרטים חדשים בקולקציית הסתיו, כגון סטרץ’, Wash, רוכסן וגלגול שולי המכנסיים.
’Gap Inc.’ היא חברה בינלאומית קמעונאית מובילה המשווקת ביגוד, אביזרים ומוצרי טיפוח לגברים, נשים, ילדים ותינוקות תחת שמות המותגים Gap, Banana Republic, Old Navy, Piperlime ו- Athleta. ’Gap Inc.’ מפעילה למעלה מ- 3100 חנויות בארה"ב, בריטניה, קנדה, צרפת, אירלנד ויפן. בנוסף, מרחיבה ’Gap Inc.’ את פעילותה הבינלאומית באמצעות הסכמי זכיינות עבור המותגים Gap ו- Banana Republic באסיה, אירופה, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון. מטה ’Gap Inc.’ העולמי ממוקם בסן פרנסיסקו, ומטה העיצוב של החברה פועל הן בניו-יורק והן בסן פרנסיסקו. מחזור המכירות של ’Gap Inc.’ עמד בשנת 2008 על כ- 14.5 מיליארד דולר.
Gap משווקת בישראל באמצעות חמש חנויות הממוקמות בשדרות ממילא אלרוב בירושלים, קניון עזריאלי בתל-אביב, קניון ארנה בהרצליה, קניון מול הים באילת וקניון רננים ברעננה.