מותג האופנה GUESS, משיק קמפיין פרובוקטיבי של קולקציית תיקים לעונת אביב קיץ 2009. הקמפיין שנגנז במקומות שונים בעולם, יעלה בישראל בהשקעה של כ-300 אלף ש"ח.
הקמפיין הבינלאומי לאוסף התיקים בקולקציית GUESS לעונת אביב קיץ 2009 הוא מחווה לנערת GUESS חסרת הגיל שהינה תמיד זוהרת ומפתה.
בהיעדר תפאורה, הרקע הוא רק נערת GUESS הסקסית הלבושה בגדי ים בלבד ובידה תיקי GUESS החדשים. הקמפיין הבינלאומי שאמור היה לככב ברחבי העולם, נגנז ע"י מספר מדינות עקב היותו פרובוקטיבי מדי, החברה מיהרה לצלם קמפיין חדש המתמקד בתיקים בלבד, אך בישראל הוחלט בכל זאת לעלות איתו.
הדוגמנית היפהפייה הרוסית, אירינה שיק בת ה-24, נבחרה להוביל את קמפיין התיקים העולמי של חברת GUESS וגם מככבת בקמפיין הבגדים של GUESS לעונת אביב קיץ 2009, על קמפיינים אלו תקבל כ-200 אלף דולר.
GUESS – קולקציית תיקים אביב קיץ 2009.