זה 25 שנה, שמעצב האופנה טומי הילפיגר מעורר פליאתם של דורות ביכולותיו הייחודיות להתכוונן למה שמעורר הקהל. והיום יש קהל חדש לחלוטין. קהל מנוסה המודע לעצמו, עם עכבה מועטה לרסן הקהל, הנוער מאוחד בכל היבשות ולאורך כל המחסומים האתניים והמוזיקה היא שמאחדת אותם. יש להם תשוקה קולקטיבית עמוקה להרגיש מחוברים באמצעות המדיה והטכנולוגיה והם מגלים את העולם בדרך חסרת תקדים.
LOUD הם הבשמים המדברים ישירות אליהם, הם נוצרו עבור הדור שלהם על ידי הדור שלהם. ליצירת צמד בשמי LOUD החדשים של טומי הילפיגר ננקטה גישה חדשה ולא מסורתית. החל משלב פיתוח הבושם ועד למוצר המוגמר.
"הפרויקט משלב 3 דברים שאליהם יש לי התשוקה הרבה ביותר – אופנה, מוזיקה ובישום" אמר טומי הילפיגר. "כבר מההתחלה, בחרנו בקבוצת אנשים צעירים ויצירתיים המקצועיים ביותר בתחומי התמחותם, אם זה צילום, בישום, מוזיקה או עיצוב אריזה, לשיתוף פעולה בפרויקט. כל אחד מהם היה מעורב בכל צעד של תהליך הפיתוח וההתלהבות והאנרגיה שלהם באה לידי ביטוי. כל פרויקט ה-LOUD מיצירת ניחוח הבושם לעיצוב הבקבוק ועד לתדמית הפרסום, מציב אתגר לגבי הדרך בה בשמים מיוצרים ומשווקים".
טומי הילפיגר מתמקד בדור שלם עם השקת בושם LOUD עבורה ועבורו. הקמפיין מציג את הדוגמניות המובילה והידועה דייזי לו והדוגמן ג’וש ביץ’, בליווי להקת "טינג טינגס" – מועמדי פרסי הגראמי, הצמד שזכה לשבחים רבים במושבם באנגליה. הלהקה כתבה והקליטה השיר "we are not the same" במיוחד לקמפיין עבור הבושם, אשר צולם על ידי הצלם ויוצר הסרטים פרנצ’סקו קרוזיני, התמונות סטילס ופרסומת בטלוויזיה רותמות אנרגית הנעורים והתשוקה שלהם למוזיקה וחווית התנועה של מופע חי.
LOUD לאישה
נוצר על ידי חילופי רעיונות וסיעור מוחות משותף. שיתוף פעולה יצירתי של הכישרונות הטובים ביותר מתחומי המוזיקה, הבישום והקולנוע. בפשטות, זהו ניחוח שמוזג עם אלמנטים שונים. LOUD לאישה הוא שיר אהבה עם אדרנלין מוגבר, ורד, ורוק אנד רול מתפרץ. LOUD, שברירי, נפיץ ומפחיד הוא שיר אהבה המעורר ריגוש עם אדרנלין של רוק סוער וורד. זה כאילו אפך צולל לתוך עלי כותרת אנרגטיים של פרח – מנת יתר. פרח עם חושניות מעודנת כמו ליצ’י. פרח עם קוצים סקסיים כפי שהפצ’ולי מוסיף עומק אפל. זה מתחיל במתיקות – כמו הליצ’י וקטע הנגינה על הוורדים עוטף אותך. אך לאחר מכן, בס חלוש של פצ’ולי משתלט. עדין כסולו אקוסטי, חשוך כמו שיר אהבה מר בחצות, LOUD יוצא ישר מן הלב.
LOUD לגבר
LOUD לגבר הוא הפכפך, שגעוני וגולמי במקצת, הוא קטע נגינה מעוות בגיטרה המהדהד ומרטיט. פצ’ולי הוא המוביל – אך על עומקו משתלטת לחישת הוורד. הם מסונכרנים ויוצאים מסנכרון עד שמישהו קובע את עוצמת הווליום. טבק, הפכפך ומלא רגש משתלט על יצירת פסקול מדהים המופנה ישר לנשמתך.
הרעיון של אריזת LOUD הינו בהשראת המראה של תקליטי ויניל. המקור של ויניל נעוץ במוזיקת העבר והסמל של עתידה, ובפרט בתרבות ה DJ בה האוסף הויניל יוצא הדופן (החתום בביצועי האומן או צבעי ניאון) הוא מאוד רלבנטי. הבקבוק עצמו נראה כמו פיסול של תקליט בפירוט מדוקדק על הזכוכית לחיקוי פסי התקליט. הלוגו מוגדל בחלקו האחורי של הבקבוק כמו הגברת העוצמה בהופעה חיה. הבקבוק נשלף משרוול שחור כמו תקליט ויניל, ומהדהד חווית הפתיחה וההאזנה לאלבום בפעם הראשונה. במארז החיצוני חריצים על סרט בדומה לזה המשמש מוזיקאים בציוד על הבמה ועל התיקים שלהם.
מחיר LOUD לגבר לאישה מומלץ לצרכן: 330 ש"ח ל-75 מ"ל. להשיג בלעדית ברשת הסופר-פארם.