במותג האיפור הבינלאומי M.A.C בחרו ליצור את קולקציית הסתיו שלהם תחת קונספט חדשני M.A.C אובר – משחק מילים יצירתי על הגדרת המהפך התדמיתי מייקאובר.
בנוסף, M.A.C מזמין את לקוחותיו בארץ למייק אובר במתחם המייקאובר הייחודי שיקום מול חנות הדגל של M.A.C בקניון רמת אביב.
בנובמבר האחרון הכריז המותג האיפור הבינלאומי M.A.C על פתיחת תחרות למציאת הפנים החדשות של המותג לעונה. מתוך אלפי גולשים שנרשמו, נבחרו חמש נשים וגבר אחד.
השישייה הגיעה לניו יורק ועבדה עם מיטב המוחות הקריאטיביים של המותג על רקיחת המוצרים והרכבי הצבע המשקפים את אישיותם.
מבט ברשימת הפרזנטורים החדשים משקף את המוטו שהציב לעצמו המותג: “כל המינים, כל הגזעים, וכל הגילאים”.
שאת הרשימה פותחת שירלי דיילי בת ה-29 מקליבלנד, כהת העור ובעלת מבנה גוף עסיסי. היא מספרת על ילדותה הקשה, הגישה האופטימית שבחרה לאמץ ואהבתה לזוהר ישן, שמתבטאת בין היתר בהערצתה לדיאנה רוס.
גם ניקול דיקרסנצ’ה, סטודנטית לתקשורת בת 20 מקליבלנד היא חובבת גלאם ומצהירה שהייתה בוחרת בזמרת והשחקנית שר ((Cher לככב בסרט שיעשה על חייה ולא רק בשל הדמיון בינה ובין השחקנית.
רייצ’ל מרטינז בת ה-27 משתחלת לתפקיד נערת קליפורניה המתוקה, כשבין משמרות עובדתה כשפית קינוחים, פוקדת לעיתים קרובות את חוף הים.
את הזווית האקזוטית מספקת קסי לואו, בת ה-27 המוכשרת בימים אלו להיות אחות. בין ימי הלימודים המפרכים היא מספרת שהאיפור משיב לה את הביטחון והכיף שבנשיותה.
שרון מרקוס היא נציגת הדור הבשל, כשבגיל 59 היא מספרת שהסוד למראה החיוני של פניה הוא שמירה על גישה חיובית והסתכלות על העולם בסקרנות של ילדה.
נציג המין הגברי החותם את הרשימה הוא מארק ססליאן, בן ה-20 המספר כי הוא מסוקרן מעולם האיפור מגיל צעיר ונהנה מדי פעם לשחק עם פניו כאילו היו קנווס עבור צבעים ומרקמים.
קולקציית האיפור M.A.C–Me–Over על מדפי חנויות M.A.C בכל רחבי הארץ החל מתאריך 01.09.2011.
מתחם המייקאובר של M.A.C יפעל בקניון רמת אביב בין התאריכים 14-16.09.2011.
לקביעת תור למייקאובר ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-3737260.