חברת MAC Cosmetics, האוטוריטה הבינלאומית הנודעת בתחום האיפור משלבת כוחות עם לא אחרת מאשר תופעת תרבות הפופ הבינלאומית הלו קיטי כדי ליצור קולקצייה צבעונית ששואבת את מקורותיה הן מעולם הפנטזיה של “הלו קיטי” והן מסצנת האופנה הזוהרת.
הלו קיטי של MAC, מצטיירת כמעין שילוב בין נערה ביישנית לנימפה מפתה ומייצגת מצד אחד את החבויה השקטה התמימה ומצד שני את הרצון להיות שובבה. קולקציית הצבע האנרגטית החדשה, שמייצגת יותר את אנג’לינה ג’ולי הסקסית מאשר את שירלי טמפל המתוקה, שואבת את השראתה מרגישות מורכבת ונשית. כדי לחגוג את השותפות, הרכיבה חברת MAC צוות של 30 מעצבים ידועי שם בעולם כדי ליצור יצירות ייחודיות ששואבות את השראתו מהקולקציה של “הלו קיטי”.
“מיום היווסדה נעוצים שורשיה של חברת MAC עמוק בתחום האופנה”, אומר ג’ון דמסי, נשיא הקבוצה בחברת MAC Cosmetics. “אנו תומכים הן במעצבים צעירים והן בוותיקים בכך שאנו מספקים להם איפור אומנותי לתצוגות האופנה שלהם. זה נראה אך טבעי למזג יחדיו שני מותגים נודעים עם אופנה ולהעניק הן למכורים ל- MACוהן למכורים של הלו קיטי משהו שיוכלו לדבר עליו עוד זמן רב”, אומר דמסי.
חברת MAC ביקשה מהמעצבים לעבוד בתחום לוח הצבעים המשמש את הקולקציה של הלו קיטי ושכולל את הצבעים שחור, אפור, לבן וורוד, תוך שהיא מציבה את השאלה, “מה הייתה לובשת ’הלו קיטי’ של MAC אם הייתה חובבת אופנה נלהבת?” למעצבים ניתן חופש אומנותי ליצירת פריטים על פי טעמם האישי וביום ה’, 05/02 בניו יורק חשפה MAC את העיצובים הבלעדיים בפני העולם במסיבת קוקטייל ותצוגת אופנה בינלאומית בנושא “הלו קיטי” בה הוצגו האוספים.
“הלו קיטי היא בחורה שאוהבת אופנה ויופי. כמו כל חובבת אופנה נלהבת אמיתית היא עשויה לבחור בסגנון מתוק ומתון, אך גם בסגנון פרוע. עם העיצובים המדהימים הללו בעלי הגזרות הייחודיות, מצבי הרוח המשתנים של “הלו קיטי” נחקרים ומוגדרים בשובבות. הקולקציה הזו באמת מודרנית, יצירתית ומעל לכל זו קולקציה של MAC”, אומר ג’יימס גייגר, סגן נשיא החברה והמנהל הקריאטיבי שלה.
רשימת המעצבים כוללת את: שרלוט רונסון, אלי סאאב, קתרין מלנדרינו, בלוגירל, עמנואל אונגארו, בית האופנה Genaral Idea, שרלוט רונסון, המותג Dress 33, ג’ילס, מקס עזריה (המותג Herve Leger), קאי קאון, קייט סילבסטר, קאתי אינגלנד, מאניש ארורה, מרצ’סה, מירו, יגאל עזרואל, צימרמן ועוד רבים.
למעריצי “הלו קיטי” מכל רחבי העולם יש עכשיו סיכוי לרכוש עיצוב מקורי של הלו קיטי באמצעות מכירה פומבית ב-eBay. בין אם הם שוכנים בדובאי, לונדון, סידני או סן פרנסיסקו – ניתנת להם ההזדמנות להגיש הצעה ולרכוש את העיצוב החביב עליהם.
כל ההכנסות תתרמנה למכון הטכנולוגי לאופנה בניו יורק (FIT). ההכנסות תועברנה לקרן הרכישות שתאפשר למוזיאון לרכוש פרטי לבוש לקולקציה הקבועה שלהם ממעצבים וכישרונות חדשים בין לאומיים שלא יכולים להרשות לעצמם לתרום את עיצוביהם. בנוסף לכך, עיצובי “הלו קיטי” שעוצבו על ידי קטי אינגלנד עבור קולקציית הלו קיטי של MAC ייתרמו לקולקציה הקבועה של המוזיאון ויוצגו במבואת המוזיאון החל מהתאריך ה-5 בפברואר.
ואלרי סטיל, המנהלת והאוצרת הראשית של המוזיאון ב-FIT אומרת, “הלו קיטי מאז ומעולם הייתה אייקון ייחודי של אופנה וכן אנו שמחים מאוד להשיג לידינו את האוספים של קטי אינגלנד בהשראת הלו קיטי עבור הקולקציה הקבועה של המוזיאון. כמו כן אנו מודים גם לחברת M•A•C Cosmetics ולהלו קיטי על תרומת ההכנסות מהמכירה שלהם ב-eBay לקרן הרכישות של המוזיאון, במטרה לאפשר לקרן לרכוש פריטים איכותיים נוספים פרי יצירתם של מעצבים צעירים”.
MAC יוצרת בשיתוף מעצבי אופנה
פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 פברואר 2009
עמוד זה נצפה: 649 פעמים