רשת ml תעלה השבוע הקרוב קמפיין אופנה חושפני וייחודי, במרכזו עומד מסר ברור של העצמה נשית.
הקמפיין יעלה במסגרת השקת קולקציית אביב-קיץ 2013, בכיכובה של אישה מן היישוב – מרינה גורוביץ בת ה-35, הנחשבת לאישה מלאה.
לדברי אסתי ברוך המעצבת הראשית של רשת ml: "מטרת האסטרטגיה השיווקית שעומדת מאחורי הקמפיין של ml היא לחזק את דימוי הגוף הנשי והמלא בקרב לקוחות החברה. ml מחזקת נשים הבטוחות בדרכן גאות בעצמן ובמיניותן. הקמפיין בא לחזק ולמצב את תפיסת ערכי הרשת בקרב קהל הלקוחות, כשהערכים העומדים בלב האסטרטגיה הפרסומית הם: נשיות, סקסיות, ביטחון, נועזות, עוצמה ואופנתיות".
במרכז הקמפיין עומדת דוגמנית בעלת קימורי גוף שופעים. היא בטוחה בעצמה ובגופה ומשדרת חושניות, ונועזות. היא גאה בקימוריה ולא חוששת לחשוף אותם. עבורה, קימוריה מייצגים את תשוקתה לחיים ובזאת היא מחצינה אמירה חזקה של העצמה נשית.
ml – קמפיין חושפני להעצמה נשית