מהדורה מיוחדת של לק ורוד של OPI, עם מכסה מעוטר בסמל הסרט הוורוד הנודע של המלחמה בסרטן השד, הגיע בימים אלה לארץ. כל ההכנסות ממכירת הלק יוקדשו להשלמת סכום התרומה שעליו התחייבה החברה, 25,000$, לטובת הארגון העולמי.
כחברה שחרתה על דגלה מעורבות חברתית ותרומה לקהילה, הצטרפה OPI לחודש המודעות לסרטן השד שאורגן על ידיSusan G. Komen Race for the Cure, הארגון הגדול בעולם למלחמה בסרטן השד, הפועל בחמישים מדינות. במיוחד לכבוד האירוע הושקה מהדורה מיוחדת של לק שהופצה בכל העולם.
המהדורה המיוחדת של הלק מתאפיינת בגוון אופנתי של הצבע שהפך לסמל הקמפיין – ורוד – התקבלה בהתלהבות על ידי נשים במדינות רבות, שרכשו את הלק ומשחו אותו מתוך הזדהות עם המטרה. לנשים בישראל שמורה עתה הזכות לרכוש את הלק הנושא מסר של שליחות אנושית חשובה ולסייע לחברה לגייס בכך את הסכום של 3,300 דולר החסר עדיין להשלמת התרומה.