חודש המודעות לסרטן השד נפתח וחברות הקוסמטיקה השונות מתגייסות ומצטרפות לקידום הנושא ואף משיקות מוצרים מיוחדים במהדורות מוגבלות להעלאת המודעות, למחקר ולפיתוח תרופות וכמובן לרווחת החולות עצמן.
מחקרים שפורסמו לאחרונה מעלים נתונים מדאיגים: אחת מכל שמונה נשים תחלה במהלך חייה בסרטן השד, והמחלה תשפיע גם על אחוז אחד בקרב הגברים. כ-4,000 מקרים של סרטן השד מתגלים בישראל וכ-900 נשים מתות מהמחלה מדי שנה.
ORLY מותג הלק האמריקאי התגייס אף הוא לקידום המודעות והשיק סדרת לק וורודה בת 3 גוונים. ג’ף פינק נשיא ובעלים של החברה (יהודי ציוני) גייס את המותג לטובת הנושא ואף הצהיר כי כל הזכייניות של המותג בעולם יעבירו 20% מהכנסות הלקים לעמותת לעמותת "קאנסר-שמאנסר" cancerschmancer בבעלותה של השחקנית פראן דארשר (סופר נני), בעצמה ניצולת סרטן.
הסדרה הייעודית זו שזכתה לשם PRETTY-IN-PINK מונה 3 לקים, במרקם מנצנץ, חי, תוסס ואף נושאת שמות המדברים בעד עצמם:
- את לא לבד! – YouAreNotAlone
- תהיי אמיצה! – BeBrave
- לחבק! – Embrace