הייחודיות של הצלליות העגולות מבוסס על טכנולוגיית האפייה- תהליך ייצור ייחודי אשר היה סוד כמוס במשך 150 שנה והומצא במאה ה-19 על ידי בורזו’אה! המרקם אחיד ומשיי, נוח למריחה ומתמזג בקלות עם גוונים שונים לאיפור מתוחכם, מותיר מעטה פנינתי טהור ועדין, למראה עיניים מכשף.
הצלליות במרקם משיי ורך, באריזה קטנה ועגולה הגורמת אושר, וכוללת מראה ומברשת. האריזות האגדתיות שופרו עם השנים- הן יותר מודרניות, יותר פרקטיות, אך העיגול נותר נצחי. האריזות העגולות והשופעות מעלות באופן בלתי נמנע מחשבות על עוגיות צבעוניות. להביט, אך לא לאכול!
הצלליות נוחות למריחה, בעלות נוסחה היפואלרגית, נטולות פראבן, נטולות בושם, וניתן להשתמש בהן גם בהרטבה.
בונוס: הגוונים זוהרים יותר אם מניחים אותם עם מברשת לחה!
הצלליות העגולות – ממוצרי הסמל של Bourjois , עברו תהליך של השבחה :
• נוסחה חדשה, אחידה ומשיית יותר.
• מבחר של 22 גוונים אופנתיים.
• עוצבו כדי לתת מבחר של סגנונות איפור: סולידי – פנינתי – מעושן – מנצנץ – ססגוני ועוד…
עובדות חשובות על צלליות Round Little Pot וטכנולוגיית האפייה:
מאז 1863, ייצר בורזו’אה מוצרי איפור מקוריים, נגישים ויצירתיים.
במאה ה-19, בורזו’אה המציא את טכנולוגיית האפייה. מוצרי האיפור הראשונים יובשו ונאפו על יריעות עור. תהליך הייצור היה מהפכני באותם זמנים- תערובת של מים ואבקה, שעוצבו בצורת כיפה קטנה, יובשו, נאפו, עובדו ולוטשו בעבודת יד.
הצלליות העגולות התחרו באיפור השמנוני שהיה נפוץ באותם ימים, הקלילות המפתיעה והאריזה הקומפקטית, המכילה מראה קטנה ואפליקטור למריחת הצללית, כבשו את ליבן של נשות פריז.
בשנות ה- 80, ובשנת 2005, שודרגו האריזות לבקשתן של לקוחות המותג.
הצלליות והסומק, באריזות העגולות, יחד עם המוצרים המהפכניים של Bourjois, נמכרים כמו לחמניות טריות. 6 מיליון יחידות בשנה, ב – 120 מדינות ברחבי העולם!
את מוצרי Bourjois ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם, משביר, ניו פארם ופרפומריות מובחרות.
רקע חשוב על מותג האיפור הפריזאי BOURJOIS! יופי בסגנון פריזאי, בן 150 שנים ועדיין מחדש ללא הרף.
תמהיל מוצרי החברה העשיר, העומד על כ- 300 מוצרים, מושק בימים אלה במלואו בישראל!