אושרי כהן בקמפיין לג’ילט
אחרי דייויד בקהאם, רוג’ר פדרר, ראיין לוכטה, ליאו מסי ורבים אחרים הצטלם היום אושרי כהן למותג הטיפוח הדברי ג’ילט. אושרי התלהב כל כך מהג’ילט סטיילר שהתחיל לעצב בעצמו את זקנם ופאותיהם של אנשי ההפקה שהתלהבו.
במסגרת הצילומים מחליף אושרי שלוש דמויות מלוק סבנטיז ועד לוק ההיפסטר. לצד הדמויות מחליף אושרי את מראה פניו באמצעות זקנים שונים. לשם עיצוב הזקן הובאה לסט מאפרת שהיא גם מעצבת זקנים שסייעה לאושרי לעצב את זקנו במשך כשעה.
כשאושרי הגיע ליום הצילומים הוא הופתע לגלות שאין לו מה לאכול. לדבריו: “אינו אוכל את מה שיש לו אמא ואבא”, אושרי סיפר שהוא טבעוני אינו אוכל בשר, דגים וביצים. בסופו של דבר נפתר העניין כשצוות ההפקה רץ לקנות לו כריך אבוקדו והמשיכו בצילומים שבעים ומרוצים.
אושרי כהן נבחר משום שהוא ממובילי טרנד עיצוב שיער הפנים בישראל, בעל סגנון וסטייל יחודיים, פונה לקהל מגוון, בעל אישיות רב ממדית וסגנון אותנטי. אושרי כהן יופיע במסע שיווק משולב שיכלול קמפיין מדיה דיגטלית ויחסי ציבור ויעלה לאויר בתחילת ספטמבר.
אושרי כהן בקמפיין לג’ילט. צילום: קוקו