חיפוש באינדקס עסקים

אמריקן ביוטי

פורסם מאת: בתאריך: 4 יולי 2016

מחר תציין ארצות הברית את חגיגות הארבעה ביולי ותחגוג 240 שנה להכרזת עצמאותה.

היום מתחיל השבוע שמוביל ל-4 ביולי (יום העצמאות האמריקני) ומייצר את אירועי המבצעים הגדולים ביותר לקיץ 2016, כשכל הקמעונאים בארה"ב משתתפים בחגיגה, עם הנחות עמוקות ושלל מוצרים שעושים לארצות הברית המון כבוד.
 
מחר תציין ארצות הברית את חגיגות הארבעה ביולי ותחגוג 240 שנה
עמית שמעוני- היפסטורי אמריקאי-ב-5070-ברק אובמה
סניקרס של VANS .מחיר 349 שח להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ. צילום דניס ריצ’מן
קסטרו בגד ים 129.90 שח צילום גולי כהן 
הוויאנס פופ קורן אמריקה 80  ש צילום דויד הקרופט 
 
אך החגיגה האמריקאית כבר מזמן אינה סיבה למסיבה רק באמריקה, ובכפר הגלובאלי בו אנו חיים, מרבית מדינות העולם חוגגות עם חברתם את עצמאותה ה-240.
 
מחר תציין ארצות הברית את חגיגות הארבעה ביולי ותחגוג 240 שנה
פינצטה של טוייזרמן 200 שקל
רשת האופנה זברה צילום ליקו דיזיין מחיר – (49-90)
שפתוני ליפסמקר בטעמי פופקורן חמאה
שפתוני לחות לשפתיים בטעמים של ליפסמקר
 
 
 
כידוע, ארה"ב נחשבת למעצמת העל היחידה בעולם, היא הכלכלה החיונית ביותר וככזאת היא בעלת חשיבות מכרעת בתחומי הצריכה והתרבות ולכן מייצרת אייקונים רבים השייכים אומנם רק לה אך השפעתם על העולם כולו רבה היא: מרילין מונרו, ג’ימס דין, אלוויס "המלך", ברוס ספרינגסטין, קוקה קולה, פפסיקו וד"ר פפר־סנאפל, סאבווי, מקדונלדס, פיצה האט, סטארבקס, -KFC, פופקורון, דואנטס, המונית הצהובה, גאפ, פוראבר 21, אמריקן איגל, קלווין קליין, נייקי, אולסטאר, ניין ווסט, בננה ריפבליק, אברקרומבי אנד פיץ’, ויקטוריה סיקרט, נאוטיקה, וליווי’ס,  הם רק חלק המותגים והשמות האמריקאים שכל אחד מאיתנו מכיר, אפילו אם מעולם לא ביקר בארה"ב.
 
מחר תציין ארצות הברית את חגיגות הארבעה ביולי ותחגוג 240 שנה
הדום של הסטוק 180 שקל בסניפי הרשת
כיסוי למזוודה באדיבות תיק התיקים
הדום  חדרי נוער של הסטוק 180 שקל בסניפי הרשת
מונית רטרו מחיר- 300 שח צילום- אייל קרן להשיג בסניפי הרשת housein
 
"דגל הכוכבים והפסים האמריקאי ניצב כבר שנים במרכז העיצוב. ככה זה באמריקה: לא מפספסים אף הזדמנות להטביע חותמו של הדגל על כל מוצר, החל מעטים ועפרונות וכלה בכורסאות, הדומים ומקררים.
 
מעצבי האופנה אמריקאים כמו טומי הילפיגר שביסס על הדגל את כל הקריירה שלו, לצד ראלף לורן ודונה קארן  שהפכו את הדגל לשכיח במיוחד בקולקציות שלהם הם שהעניקו לדגל האמריקאי את כוחו.
 
קולקציית 4 ביולי של אורלי
 
מאז הדגל ואייקונים אמריקאים נוספים זוכים ליחס נדיר כשהם מככבים על מצעים, רהיטים ופריטי נוי"  קובע גבי אוהב ציון – מבעלי רשת "הסטוק".


עמוד זה נצפה: 620 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]