חיפוש באינדקס עסקים

אפטר שייב – ג’ויה

פורסם מאת: בתאריך: 13 אוגוסט 2012

אפטר שייב – ג’ויה. צילום: גיא זלצרמותג הקוסמטיקה ג’ויה מעבדות השיק אפטר שייב חדש תחת השם JOYA-MEN המסגיר עולם גברי בעל נוכחות: הוא אלגנטי, כריזמטי, מסתורי ושואף קדימה. האפטר שייב החדש מבקש להשיב עטרה ליושנה ולדבר אל הגבר בשפתו הוא. הוא מוגש בבקבוק מינימליסטי, גברי למדי ומתאפיין בניחוח נצחי, מתוחכם, כובש ובלתי מתפשר.

הניחוח: האפטר שייב עשוי מתערובת של ניגודים מעצימים – כוח ורכות, בהירות ומסתורין, גבריות נחרצת, אך גם עדינות.

  • תו עליון: ניחוחות קלילים של לבנדר, ברגמוט ולואיזה אקזוטית, המייצרים רעננות גברית נינוחה.
  • תו האמצע: אברניל, המביא עימו חושניות חמימה.
  • תו תחתון: פומרוסה, קומרין וטונקה הנוסכים יחד ניחוח מודרני בשילוב גרניום ותבלין הל לחתימת הליבה המצ’ואיסטית.

האפטר שייב מכיל חומר מחטא אנטיספטי, ותמצית שמן אתרי לבנדר שתכליתה לשפר את מרקם העור ולמנוע הופעת פצעונים לאחר הגילוח. כמו כן שולבה במוצר גם תמצית שמן עץ השושנים המביאים לחידוש תאים מיידי ומסייעת בריכוך והרגעת העור. הבקבוק עוצב ברוח תקופה הארט דקו, הוא מוגש בבקבוק שקוף בעל בסיס שטוח וחלק עליון קמור, החושף נוזל בגוון תכלת בהיר המשקף את רוחו האמיתית של הגבר על-פי JOYA.



עמוד זה נצפה: 399 פעמים

כתבות

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]