חיפוש באינדקס עסקים

בשמים – המהדורה המוגבלת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 אוגוסט 2008

מידי עונה משיקות חברות הטיפוח מוצרים שונים במהדורות מוגבלות ולרוב מדובר במוצר קיים שהותאם לאירוע מיוחד. מהדורות מוגבלות מונפקות בחגים ובמועדים מיוחדים דוגמת ואלנטיינס דיי, ט”ו באב, פסח, ראש השנה, כאשר המהדורה המוגבלת באופן זה מושקים מארזים מיוחדים ומוצרים ברוח החג. עונת סתיו חורף 2008/9 לא תסטה מהנהוג וכך נוכל למצוא גם בחורף הזה מהדורות מוגבלות של בשמים בעלי נוכחות. “קהל היעד העיקרי של המוצר הוא הלקוחות המושבעות, המחכות להודעת הדיילות בנקודות המכירה שמהדורה מוגבלת הגיעה לארץ, וממהרות לקנות אותה בטרם ייגמר המלאי המצומצם”, אומרת רעות רהב, מנהלת המותג “Dior” ישראל.
חברות הבישום מתהדרות בבשמים במהדורות מוגבלות או מהדורות מיוחדות לאספנים כסוג של רענון והתחדשות במוצר חדש עם אמירה אחרת. הרעיון העומד מאחורי מהדורות אלו הוא להתאים את הבושם לעונה הרלוונטית, כך לדוגמא בקיץ הבשמים אווריריים, רעננים, שמחים וקלילים יותר, כאלו שמשתלבים עם מזג האוויר החם ובחורף הבשמים עמוקים, דומיננטיים ובעלי נוכחות חזקה יותר. פעמים רבות הצרכנים גם רוצים לעשות הפוגה מהבושם הקלאסי ולהתחדש עם בושם חדש בהתאם לטרנדים העכשוויים בעולם הבישום. לעתים דווקא במהדורות אלו יש ערך רב לאספנים שמחפשים את בקבוק הבושם המעוצב באריזה ייחודית או כזו החתומה על ידי מעצב הבושם. הבשמים מגיעים בכמויות קטנות יותר מהרגיל ואורך חיי המדף שלהם קצר יותר.

  • Dior מציג קסם חדש, עיצוב לאספנים מסדרת Poison – מהדורת אספנות שמציגה מערכת יחסים של תשוקה ואינטימיות בין אישה לבושם שלה. שלושה בקבוקים יוצאי דופן במהדורה מוגבלת. מקור ההשראה ליצירת השלישייה היוקרתית הזו, המעוצבת בעידון כה רב, מאחד הביטויים היוקרתיים והמסורתיים שלבשמים - המהדורה המוגבלת ביותר של האומנות הסינית. מארץ סיפורי הפנטזיה והאגדות העתיקות, לקח Poison בהשאלה את אחת מהמופלאות ביותר באומנויות הסיניות: בקבוקי ההרחה המסורתיים. התוצאה היא שלושה בקבוקים הנושאים בחובם חלומות על יופי, תשוקה ועל המזרח הרחוק המסתורי. הבקבוקים עוטרו באופן סימבולי, עם מוטיבים מעוצבים ומפוסלים בהשראת האגדות הסיניות הקלאסיות. דמויות מוזרות כמו אישה-נחש תמירה, דרקונים ופרחים מסוגננים העניקו להם מימד נוסף של פנטזיה. היום, Dior משיב לחיים את ריטואל הבקבוקים הללו, במהדורה מיוחדת ויוקרתית של Poison. המהדורה המוגבלת הזו, ביטוי חדש ויוקרתי של בקבוק Poison האהוב, מהווה מחווה עתיקת יומין. העיצוב במהדורה מוגבלת, מגיע בשלושת הניחוחות המנצחים ממשפחת POISON: PURE POISON, HYPNOTIC POISON (ישראל המדינה המובילה במכירות שלו) ו- MIDNIGHT POISON ההשקה האחרונה בסדרה.
  • שנת 2008 חותמת 10 שנים של הצלחה ל-Boss Bottled או בשמו הנוסף “בוס לגבר”, הבושם מספר אחת מבית בוס. בושם מצליח זה הושק לראשונה כאשר הבשמים הגבריים התאפיינו בניחוחות רעננים. ניחוח הווניל הנועז והמהפכני שהציע לגברים Boss Bottled, סלל את הדרך למחוזות מודרניים והרפתקניים יותר ולכן הפך לאבן דרך משמעותית בהתפתחות תעשיית הבשמים לגבר. גם היום, אחרי עשור, Boss Bottled עדיין תופס מקום של כבוד בין עשרת הגדולים בשוק הבשמים העולמי. על מנת לחגוג את ציון הדרך הזה, משיק בית הבישום בוס מהדורת אספנים מיוחדת, מהדורת פלטינום בבקבוק מטאלי יוקרתי. מהדורת האספנים הנחשקת מתהדרת בבקבוק מודרני ומתוחכם מצופה כרום, המציין עשור לניחוח בסגנון מושלם. העיצוב הבלעדי של הבקבוק, הוא החותם המבסס את מעמדו של Boss Bottled כקלאסיקה אמיתית. העיצוב של מהדורת האספנים עכשווי ואלגנטי, ויחד עם זאת נקי ופשוט.
  • לרגל יובל ה-75 שלה, מציג בית הבישום של לקוסט מהדורה מיוחדת של הניחוח הקלאסי שלה לגבר, LACOSTE Essential. מהדורת האספנים הממזגת בין מסורת סגנון החיים של לקוסט והחיבור שלה לשעות הפנאי ולעולם הספורט כמו גם לגישות הנינוחות של החיים המודרניים, ומגלמת את מהות הרוח של לקוסט בבקבוק אחד. לציון 75 שנים, עיצבה לקוסט בקבוק במהדורה מוגבלת באריזת-כסף עכשווית ומתוחכמת שעליה מתנוסס הלוגו האופייני של לקוסט. עיצוב הבקבוק, מעוגל ולא ישר, מבטא את שורשיו של הניחוח בעולם הטניס, שכן הוא משקף את צורתו של כדור הטניס.
    בנוסף, מציג בית לקוסט את “Dream of pink“- מהדורה חדשה ומיוחדת של הבושם המצליח Touch of Pink. הבושם הנשי נוצר בהשראת כוחם של החלומות ומיועד לצעירות מלאות תשוקה שאוהבות את החיים. “Dream of pink” הוא בושם כייפי, תוסס וצעיר שמעורר את האנרגיה של החלומות ומגביר את הביטחון העצמי של נשים צעירות. לבושם ניחוח ייחודי נשי ומתוק, הוא עתיר ניחוחות פרחים מגוונים על גבי תו הבסיס של עץ האלגום, הוא חובק את עולם החלומות הסודי ואת שלל ההזדמנויות שהחיים מציעים. בכל נתיב שיבחרו לעצמן לבסוף, “Dream of pink” מעורר את שאיפותיהן הכמוסות ומנחה את להט החיים שלהן . ארוז בבקבוקון תמיר מזכוכית שקופה עם שוליים נטויים המתכווצים לכדי קו מותניים עדין. הבקבוק מדמה תנועת פריחה כשבראשו מכסה כסוף ובוהק. כשתחזיקי אותו, תרגישי את האנרגיה של החלומות שבו. אריזת הקרטון משקפת את צורת החיננית של הבקבוק באור ורוד אנרגטי ופסים כסופים.


עמוד זה נצפה: 551 פעמים

כתבות

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]