הדוגמנית והשחקנית רותם סלע, נבחרה בימים אלו להמשיך ולהוביל, זו עונה שנייה, את קמפיין הפרסום של רשת ההנעלה סקופ, לסתיו חורף 2013.
קמפיין רשת נעלי סקופ לעונת סתיו-חורף 2013 עתיד לעלות לאוויר במהלך חודש ספטמבר, לקראת החגים, עם השקת קולקציית הסתיו החדשה. קמפיין סתיו-חורף יגדל העונה באופן משמעותי ויעמוד על כ – 4 מיליון ₪ ויכלול בין היתר: קמפיין טלוויזיוני, אינטרנט, שילוט חוצות, קטלוג, עיתונות ומגזינים, פעילויות יחסי ציבור ופעילות נרחבת ברשתות החברתיות.
לדברי רוני אינסאז מבעלי רשת סקופ: "קבלנו תגובות מדהימות מקמפיין הקיץ עם רותם סלע, המייצגת מודל אולטימטיבי של אישה יפה, מצליחה, עדכנית ומתוחכמת ,כאשר ערכים אלו, עולים בקנה אחד עם מיצוב , ערכי ואופי המותג".
עוד מוסיף אינסאז כי:" אין ספק כי לרותם יש חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין האחרון.
הבחירה החוזרת בה, נעשתה לאחר בדיקות שוק, מחקרים וקבוצות מיקוד שערכה הרשת לאחרונה בקרב לקוחות הרשת וקבוצות מיקוד שונות , מהם עלה כי רותם סלע מהווה מודל לחיקוי ואוטוריטת אופנה.
רותם סלע היא אחת השחקניות והמגישות המצליחות בישראל ותככב בשנה הקרובה בתפקידים הראשיים על מסכי כל הערוצים הגדולים במקביל, וזאת במסגרת הסדרות "להיות איתה" (ערוץ 2 –קשת), ("הבורר" (HOT) ו- "אבודים באפריקה" (YES). מעבר להיותה שחקנית ומגישה עסוקה במיוחד, סלע היא גם אמא, עורכת דין מוסמכת ונשואה לאריאל רוטר, ממשפחת רוטר אשר בבעלותה חברת האופנה קסטרו.
רשת נעלי SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת העסיקה בעבר פרזנטוריות מובילות כמו: מלי לוי, בר פאלי ויאנה יוסף. הרשת מונה 46 סניפים ברחבי הארץ ובימים הקרובים יפתחו 6 סניפים נוספים: ביג בית שמש, טבריה, באר שבע, מודיעין ועוד.