חיפוש באינדקס עסקים

הטרנדיים המרכזיים בנייל ארט

פורסם מאת: בתאריך: 22 ינואר 2014

תמה ונשלמה שנת 2013, ואיתה  גם חלפו גם ארבעת שבועות האופנה המרכזיים, המשמעותיים והחשובים המוצגים  מותג הלק אורלי- אוסקר דה לה רנטהבניו-יורק, לונדון, מילאנו ופריז. מאחורי הקלעים של התצוגות אפשר היה לראות לא מעט מפורסמות, דוגמניות על ואיט-גירלז, שחלקן טרחו (כמו תמיד) לחשוף נייל ארט בלתי נשכח וחלקן נראו כאילו מדובר בעבודת מניקוריסטית פשוטה ומשעממת. משטרת הנייל-ארט של שבועות האופנה פלשה אל מאחורי הקלעים של תצוגות מעצבי האופנה בכדי לבחון מקרוב את ציפורני הדוגמניות בטרם הן תקבלנה קנס…

"בשנה שעברה, שיתפתי פעולה עם 18 מעצבים בשבוע אופנה אשר מתקיים בניו יורק, פריז וברלין כדי ליצור מראות לציפורניים שישלימו את הקולקציות שלהם", אומרת אססי ווינגרטן מייסדת מותג הלק "אססי". "קטגורית הציפורניים אכן מינפה את טרנד אמנות הציפורניים, עם השקות רבות של מדבקות מוכנות לשימוש אשר מציגות לראווה עיצובים מורכבים. כשהסתכלתי סביבי נראה היה לי שיש פער עצום בין מה שנראה היה בתצוגות האופנה לבין מה שהמדבקות הציעו. בדיוק כמו לפני 32 שנים, ניצבה בפניי הזדמנות גדולה לשנות את הקטגוריה. צעד קטן לידיים. צעד גדול למניקור".
בתמונה מותג הלק אססי
המעצב ג’וזף אלטוזארה אשר התרחק בשנים האחרונות לא אחת מהחייטות המהודרת והנוקשה ביקש להציג את השפעת העולם המקוון על הקולקציה הבאה. נושא זה תועד גם על ציפורני הדוגמניות אשר עוטרו על ידי צוות מומחי מותג הלק הניו-יורקי ’קולור קלאב’ באינספור פרצופי ממים מיוחדים. "קולור קלאב חי בועט ונושם אג’נדה צעירה וטרנדית. המותג מאופיין בערכים המזוהים עם עולם ה- MTV והתקשורת המקוונת וטבעי היה כי אנחנו נהיה הראשונים לאמץ סמלים מהשפה הויזואלית הייחודית המזוהה עם עולמות התוכן האלה. היה ברור כי בתצוגת אופנה של המעצב האוונגרדי, התוסס ובעל העיצובים בעלי האמירה הברורה, תעניק קולור-קלאב את פרשנותה המקבילה על יד לידי מוטיבים מתחום הנייל-ארט ששאבו השראתם מעולמות התוכן של הגאדג’טים האלקטרוניים. האתגר המניקוריסטי היה להשלים את ההופעה למראה כולל המשלב בין זה האנכרוניסטי לזה המתקדם יותר, ועל כן נדרשו מעצבות הנייל-ארט שלנו לשרבט שלל אייקוני וסמלי MEME המביעים רגשות שונים כמו מבקשים לחזק את העובדה כי השפה הויזואלית החדשה הינה גלובלית", אומרת הרייט רוז מבעלי מותג הלק.
מותג הלק הניו-יורקי ’קולור קלאב’

בתצוגת האופנה של "דה בלונדס" – מותג האופנה הצעקני והמופרע שמשקף את התזזיתיות האופנתית העכשווית CND בעולם שרעב לאימג’ים מתחלפים וסגנונות חדשים נתבקשה CND להתכתב עם הסגנון הייחודי והנועז של המעצבים. אז מה היה שם? ציפורניים ארוכות מאוד, מחודדות (סטילטו- נייל) ועם איורים מרהיבים, כמו סצנת המקלחת המפורסמת מהסרט מפסיכו, או עם הרבה גליטר, נצנצים ואבנים. אגב, לידע כללי נציין כי נדרשו מצוות המניקוריסטיות של המותג שעות עבודה רבות על מנת ליצור את הציפורניים המרהיבות. העלות הסופית של המיצג הסתכמה ב-2000 דולרים. "הפרצופים שקישטו את ציפורני הדוגמניות מודפסים ישירות על גבי הטיפסים באמצעות מכונת הדפסה מיוחדת, כשם שמדפיסים על עוגות, זכוכית וכדומה", מציינת אמי טוואס, מנכ"לית חברת פרימיום, היבואנית והמשווקת של המותג בארץ. אחת מעבודות הנייל ארט המושקועות יותר הופיעה באחת התצוגות המסקרנות ביותר – זו של אלכסנדר וונג. המעצב האמריקאי הצעיר קיבל בתחילת השנה את משרת המעצב הראשי בבית האופנה הצרפתי בלנסיאגה, וניכר שהמעמד החדש דחף אותו להשתכלל גם במותג הנושא את שמו. אל מאחורי הקלעים צוות העובדים של מותג הלק צ’יינה גלייז עמל רבות על חידוד ציפורני המודיליסטיות שנצבעו בלבן כשמרכזן הוצמדה מדבקה כסופה בולטת שביקשה להפריד בין שני חלקי הציפורן (העליון והתחתון) כמו תכשיט מפואר. אצל מוסקינו התקבלה מהקולקציה תחושה ברורה של רעיונות חדשים שהתאפיינו בחזות עולצת  שבאה לידי ביטוי באלמנטים של תת-תרבות הפאנק בשמלת כיווצים סגולה לה הותאם ע"י קטיה שו, המדריכה הבינלאומית של מותג הלק אורלי, לק מטאלי אטום בצבע כסף שביקש לחתום את המראה התיאטרלי. בניגוד לתפוח הגדול בתצוגות האופנה בלונדון דווקא כיכב הלק השחור, הוא כיכב בגאון אצל ויויאן ווסטווד, מלכת הפאנק הנצחית וגם מארק ג’ייקובס עשה לו את המחווה המתבקשת. מסתבר כי הציפורניים המושחרות עשו את כל הדרך הארוכה מנערות הרחובות המרדניות לבירות האופנה וכעת גם הן מוצאות את מקומן הנוח במיינסטריים, ולראייה – אפילו נשות הווסט סייד המעומלנות דורשות שחור בגימור מבריק על הרגליים והידיים גם יחד".
מותג הלק צ’יינה גלייז

אצל המעצבת מארה הופמן ובהתאם לדוגמניות שכיכבו אצלה על המסלולים, מראה הציפורניים של המותג  מייבלין ניו יורק’ היה בסגנון אתני ובהשראת נוף הג’ונגל האקזוטי. אצל המעצב ביבו מוהפטרה הציג מייבלין  ציפורניים במראה פרנץ’ הפוך עם גוון פטל שהשלימו את המראות ויצרו מראה רענן, נשי וייחודי ואילו אצל Giulietta  בלטו ציפורניים בגווני שחור לבן בהשראת טוקסידו גברי מביעים אישה מצ’ואיסטית, עצמאית ובטוחה בעצמה ואילו אצל המעצבת רבקה מינקוף עוצבו ציפורני הדוגמניות על ידי קברניטי מותג הלק ’אססי’ בהשראת מראה השמיים בלילה, בעבודת ארט בה הלקים הכחולים עורבבו יחד עם לקים זהובים. לסיום נציין כי גם המעצב בילי רייד בחר להשלים את המראה שלו המשלב אלגנטיות וקאנטרי שיק באמצעות לק בגווני אדמה של ’אססי’.
המותג  ’מייבלין ניו יורק’

המותג  ’מייבלין ניו יורק’
 



עמוד זה נצפה: 441 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]