רשת המשביר לצרכן תשיק מחלקות ייחודיות עבור קולקציות בגדי הים לעונת קיץ 2009 שיכללו את כל המותגים המובילים, לאחר שבשלוש השנים האחרונות הפעילה חברת גוטקס את מחלקות בגדי הים ברשת וזאת במסגרת הסכם שנחתם בין המשביר לצרכן וקבוצת גוטקס, במסגרתו הפעילה גוטקס כזכיינית את מחלקות בגדי הים.
שלומי טבת, סמנכ"ל סחר אופנה ברשת המשביר לצרכן מסר כי "רשת המשביר לצרכן החליטה כבית הכלבו היחיד בישראל וכחלק מהאסטרטגיה של הרשת, להעניק לצרכן הסופי תחת קורת גג אחד את מגוון המותגים ותמהיל רחב לכל המשפחה, החלטנו לפתוח מחלקות מחודשות של בגדי ים שיכללו מגוון רחב של מותגים לכל הגילאים נשים, גברים צעירים, וילדים". מחלקות בגדי הים במשביר לצרכן יכללו את מותגי קבוצת גוטקס ביניהם: גוטקס, גדעון אוברזון, פלפל, לצד מותגים חדשים ברשת כמו: גו אנדר, קדס, לי קופר, בננה, גלית לוי, קוברה וארנה.
עפ"י ההערכות של רשת המשביר לצרכן, מידי שנה נמכרים בישראל כ-600 אלף יחידות בגדי ים.
הענף מגלגל כ-150 מיליון שקל בשנה.
רשת המשביר לצרכן מבצעת כיום כ-15% מסך מכירות בגדי הים בישראל.
להערכת טבת עד סוף שנת 2009 תהווה המשביר לצרכן כ-24% ממכירת בגדי הים בארץ.
המשביר לצרכן – בגדי הים לעונת קיץ 2009 – בננה