השחקן זוהר ליבה, חתם בימים אלה על הסכם עם חברת ml men , במסגרתו ימשיך כפרזנטור הרשת לקמפיין אביב- קיץ 2008, עבור עונת הקיץ יקבל ליבה 60 אלף דולר. קמפיין הקיץ של ml men יעלה במרץ 2008 ויכלול סרטוני טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ המוסיקה (24). כמו כן יעלו שלטי חוצות בכיכובו של השחקן זוהר ליבה, מודעות בעיתונות יומית, מגזינים וקטלוג שיופץ ל-90 אלף חברי מועדון ml men. אבי מלכה, מבעלי רשת ml men מסר כי השחקן זוהר ליבה הוביל בהצלחה רבה את המותג בעונת החורף הנוכחית. לדבריו: במסגרת סקרים ומחקרים שערכה הרשת במהלך החורף עולה כי ליבה חיזק את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של המותג אשר פנתה העונה גם לגברים צעירים, בני 30 פלוס המודעים לאופנה ועדכניות. לדברי מלכה, השחקן זוהר ליבה מייצג ערכים של הגבר הישראלי האולטימטיבי שמעניק למותג חיבור עמוק לערכים אותם אנו מחזקים: המראה המסוקס והגבר העדכני המצליח. השחקן זוהר ליבה (31), משתתף בימים אלו בשתי סדרות טלוויזיה מצליחות הבובות וה”אי”. בעבר השתתף בסדרת הטלוויזיה הכל דבש ששודרה ברשת, בערוץ ה-2. בנוסף, גילם את דמותו של עילי בטלנובלה בע”מ ששדרה בהוט, ערוץ 3. ליבה החל את דרכו בסדרת הטלוויזיה ג’וני שם גילם את יעקב, חברו של יונתן קוניאק. הפרזנטור הראשון של הרשת היה שחקן הכדור-סל לשעבר וסגן מאמן מכבי ת”א בהווה, גיא גודס, ששימש כפרזנטור במשך שנה של המותג.