קבוצת סקאל המייבאת ומשווקת מותגי אופנה בינלאומיים והיזם גיא בינו, חתמו על הסכם ליבוא ושיווק בלעדי של מותג התיקים האמריקאי "MICHE" (מישי) – ליין תיקים המשווקים עם אביזרי אופנה מתחלפים: כיסויים חיצוניים בצבעים וטקסטורות שונים ורצועות מתחלפות
קולקציית תיקי המותג – "MICHE" (מישי), הלהיט מארצות-הברית, הוא קונספט ייחודי ומהפכני שרשום כפטנט ברחבי העולם, המאפשר לשנות את עיצוב התיק מבלי לרכוש תיק חדש. למותג ארבעה גדלי תיק שונים: תיק פרימה, תיק דמי, תיק קלאסי ותיק מיני ומבחר עצום של כיסויים ורצועות אותם ניתן להחליף לפי מצב הרוח וסגנון הלבוש. הכיסויים נצמדים לתיק בעזרת מגנטים בלתי נראים, למותג אינספור כיסויים בכל הגדלים המאפשרים החלפה נוחה ומרעננת.
תיק ה"MICHE" מאפשר בשלוש שניות לעבור למראה אחר לגמרי, בקלות וביעילות. אין עוד צורך להעביר את החפצים מתיק לתיק, לא צריך להוציא כספים רבים על שלל תיקים, חיסכון במקום בארון.
לדברי סולי סקאל, יו"ר קבוצת סקאל:
"זיהינו את המותג "MICHE" כמוצר שיתאים ללקוחות סקאל, כמו שאר המותגים המיובאים על ידי סקאל ולכן החלטנו לשווק אותו ברשת אמפוריום, המחזיקה ברשותה עשרות מותגים מצליחים בקנה מידה בינלאומי.
התיקים מעוצבים בצורה פרקטית ואופנתית, וכבר זוכים להצלחה רבה בסניפים הראשונים אליהם נכנסו בקניון הגדול פ"ת ובקניון הזהב בראשל"צ, אנו צופים למותג המשך הצלחה גדולה בקרב הישראליות שאוהבות להחליף את סגנון הלבוש ותיקי היד שלהן בתדירות גבוהה".
לדבריו: "מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי המותג בארצות הברית, בשלב הראשון המותג יימכר במספר סניפים נבחרים בחנויות של רשת אמפוריום ולאחר מכן ישווקו בכל סניפי הרשת".
תיקי "MICHE" ימכרו בחנויות אמפוריום ברחבי הארץ ויהיה ניתן להשיגם בארבעה גדלים שונים:
בנוסף, יוצעו אינספור כיסויים מעוצבים לכל אחד מארבעת תיקי הבסיס ומגוון רחב של אקססוריז, להשלמת המראה האישי. על הכיסויים הנוספים יוצעו הנחות אטרקטיביות במעמד קניית התיק.
חברת סקאל בשיתוף פעולה עם תיקי MICHE. צילום: אפרת אשל