שבועיים לאחר יציאתה מבית האח הגדול, נבחרה יאנה יוסף לכהן כפרזנטורית רשת ההנעלה SCOOP.
יוסף תחליף את הדוגמניות המובילות שבעבר שימוש כפרזנטוריות המותג, בניהן: מלי לוי, בר פאלי ושרי גבעתי.
עבור הקמפיין תקבל יאנה יוסף 200 אלף ₪, לשנת פעילות.
רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP מסר כי עם התרחבות המותג בארץ ובחו”ל ופתיחת 20 סניפים חדשים בישראל ובאירופה, החליטה הרשת למנות פרזנטורית חדשה המשלבת לוק של דוגמנית מקצועית לצד ערך מוסף.
לדבריו: יאנה יוסף המוכרת לקהל הרחב ככוכבת התוכנית האח הגדול 4 וכאישה היפה ביותר בתולדות הריאלטי בישראל, מתהדרת במראה המתחבר למותג והיא נתפסת כיום כאייקון אופנה אשר הצליחה בזמן קצר יחסית להיחשב כאחת הנשים המוכרות בישראל והמהוות מודל לחיקוי.
הקמפיין בכיכובה של יוסף יעלה במאי 2012 ויכלול בין היתר: קטלוג, שלטים, מודעות במגאזינים מובילים, פוסטרים בנקודות המכירה, פעילות אינטרנטית ועוד.
יאנה יוסף מהאח הגדול קיבלה את הקמפיין הראשון שלה. צילום: גיא כושי ויריב פיין