רשת אריסטו שמט משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו-חורף 2015-16 אותה מובילה שלי גפני, פרזנטורית המותג עונה שלישית.
קמפיין החורף של רשת אריסטו שמט מציג את שלי רעננה ויפה מתמיד בקולקציה המשלבת בחן שתי השראות עיקריות: טרנד הבוהו-שיק והחזרה לסבנטיז העשירים והצבעוניים מחד, ומאידך הנורמקור והמראה האורבאני המינימליסטיים והמונוכרומטיים.
הסתיו של אריסטו שמט משלב שמלות מקסי בדפוסים עשירים, סריגים רכים בגזרות נוזליות, מכנסיים וחצאיות מדמוי עור, אוברולים בדפוסי רטרו, וסטים מפרווה ועור הפוך, מכנסונים וחצאיות מעור ומכנסיים מודפסים בגזרות שק וגזר רפויות. אל כל אלה יוצקת אור מיכאלי, מעצבת החברה, את הנינוחות הנונ-שלנטית שהפכה לסימן ההיכר של אריסטו שמט בשנים האחרונות.
הימים הקרים יביאו לחנויות סריגים עבים יותר ואף ז’קטים, וסטים ומעילים מסריגים; לצדם פריטים מפרווה מלאכותית, מכנסיים מפוטר ופרנץ’ טרי בהשראת טריינינגים ומראה הספורט, ז’קטי טוויד קטנים ועוד.
גם העונה מגישה אריסטו שמט קולקציית דנים עשירה הכוללת מכנסי ג’ינס בשלל גזרות, מפלייר ובוט-קאט ועד סקיני ושק וכן ז’קטים, שמלות, חולצות וז’קטים בשטיפות שונות וייחודיות.
אריסטו שמט שמה דגש רב ומתגאה בייצור מקומי שנעשה כולו בישראל, כמו גם על איכות הפריטים, על הקשבה לצרכיה של האישה הישראלית, מבנה גופה, מידותיה (טווח המידות: 38-52) ואקלים החורף הקליל ועל יצירת מענה מדויק, נשי ומחמיא לקהל הלקוחות הנאמן שלה.
עוד בכתבות: כל מה שרציתם לדעת על הארכת שיער בלייזר