מארק פישר – מותג נעלי האופנה האמריקאי יוצא בקמפיין פרסום רחב לרגל ההשקה. חברת שו בוקס, בבעלות אנשי העסקים קובי סקאל, ערן חמד ושי מרקסון, יבואנית מותג היוקרה מארק פישר, יוצאת בקמפיין רחב אשר יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית, מקומית ובמגזינים ופעילות קד"מ רחבה בחנויות ובנקודות המכירה.
שי מרקסון, מנכ"ל שו בוקס, מוסר: "מותג הנעליים מארק פישר פונה לנשים בגילאי 20 פלוס ומציע מגוון רחב ביותר של נעליים אופנתיות וטרנדיות, באיכות גימור גבוהה וברמת מחירים אטרקטיבית הזהה למחיר המותג בארה"ב. קמפיין הקיץ של המותג שעולה לראשונה בישראל, מציג את רוח המותג ומשדר קלאסיות, רעננות ואופנתיות. הפרזנטורית העולמית, שנבחרה להוביל את הקמפיין היא MIRA-K, המשדרת נשיות ועדכניות, העולים בקנה אחד עם ערכי המותג".
מותג הנעליים מארק פישר נוסד ע"י מר מארק פישר אשר היה בעבר המייסד והמעצב הראשי של מותג נעלי הנשים ניין ווסט. המותג משווק כיום בכ-10,000 נקודות מכירה ברחבי ארה"ב.
מארק פישר – מותג נעלי יוקרה