חיפוש באינדקס עסקים

מבט של סתיו

פורסם מאת: בתאריך: 9 אוקטובר 2016

יצרניות מובילות בתחום הביוטי מציגות לסתיו 2016 השפעות מובהקות מצבעי הטבע לצד פרשנות עכשווית של התנועה הגותית.

דמיינו בראשכן גן פרחים סתווי באיטליה, גן עם מבחר עצום של פרחים, בהשראת גווני הבארוק המעודנים, בגוונים רומנטיים, המבטאים נשיות מעודנת וחושנית.
כן, ממש כך ותחת הטייטל Velvet Garden הושק מראה הסתיו של מותג האיפור האיטלקי פופה המציג את דמותה של אישה שנעטפה בהילה חושנית, מתוחכמת, מודעת לעצמה ובעלת בטחון עצמי, אישה שאינה פוחדת להדגיש את יופיה וסוד קסמה.
 
פופה מראה איפור סתיו 2017 pupa VELVET_GARDEN צילום חול
 
לא רחוק משם, דרומית לה, בצרפת השכנה בחרה היצרנית בורז’ואה להציג מראה נקי וטבעי, כמעט "עירום" עם חתימה פריזאית, בהשראת מגמת השיק המינימליסטי.  
במראה שזכה לשם NUDE ATTITUDE הוצגו גווני הצלליות חצי השקופים, מדגישים להפליא את הדרך הפריזאית האופנתית והמעודנת כשרק כתם צבע בולט אחד בדמות שפתון מודגש בגימור מט.
 
בורוז’וואה מראה סתיו 2016 17
 
בעוד בורוז’ואה בחרה להציג את המגמה הטבעית בקווים נקיים, היתה זו שיק המקומית שפיתחה את המימד הטבעי והציגה מראה טבעי המושתת על טהרת הצבע החום, הנחשב (ובצדק!) לצבע הכי רלוונטי בסתיו.
"בולי וגזעי עץ חומים הם שניצבים במרכזה של הקולקציה המכונה WOOD. גווני הברוש, האקליפטוס, האלון, והארז יוצרים תחושה של חום וטבעיות, ייחודיות ואינטימיות.
גוון גזע העץ והטקסטורה הטבעית והפראית שלו יוצרים עוצמה בעלת נוכחות בלתי מתפשרת.
העץ בעולם העיצוב יוצר חיבור נעים בין טבעי וקלאסי, מודרני ועכשווי וזה בדיוק מה שרצינו להעניק ללקוחותינו בסתיו הקרוב" אומרת מרינה רוזנפלד המדריכה הראשית של המותג.
 
שיק תמרוקים סתיו 201617
 
הטבע במלוא תפארתו משתקף היטב גם במראה של היצרנית האמריקאית אורלי שהנפיקה לוק בהשראת קו השקיעה.  "מיליארדי שנה, יום אחר יום, בלי הפסקה ובלי מנוחה, השמש זורחת והשמש שוקעת.
ועל אף שראינו אינסוף שקיעות, זה תמיד עושה משהו מיוחד בלב כל פעם מחדש", מציינת קטיה שו – המדריכה הראשית במותג.
"האישה שלנו לסתיו, אומרת כולה רומאנסה טבעית, המראה שלה, ממש כמו השמש חיוני וויטלי, ואף שהיא עוזבת אותנו לתוך הלילה השחור היא (השמש והאישה גם יחד) מותירה אותנו מרותקים".
 
ORLY_Sunset_אורלי סתיו 2016
 
אצל ג’יבנשי מציעים העונה את SUPERHEROES מראה איפור הרוחש כבוד לגיבורות על.
יצרנית הפרימיום מציינת כי היא פונה לאותן נשים משוחררות ואיתנות, גיבורות על של ממש ביומיום השוברות את חוקי הטבע.
באמצעות המראה שיצר ניקולא דז’א – המנהל הקריאטיבי במותג הוא הציג גשר אל העולם הדמיוני כשהמוטיב המרכזי הוא ריסים בגוון ירוק ולק כחול עמוק וטהור כמו הגדרה מיוחדת לאותה גיבורת העל שרקח.
 
מראה איפור חורף 2016 מבית ג’יבנשי צילום יחצ חול
 
לוריאל פריז מצידה השיקה מראה איפור בהשראת מסלולי התצוגות וההפקות הנחשבות וכך למעשה היא סבורה כי הדבר יאפשר לכל אישה להיזכר שמבריק זה סקסי.
למעשה מדובר בגימור שמאפשר לבלוט בשטח ללא צבעים עזים כמו גם לנצוץ ללא נצנצים.
לחתימת הלוק מציינים בחברה כי שפתיים מבריקות נתפסות כמלאות יותר, ובמיוחד כשהן מגיעות בגווני הדובדבן, המחמיאים לכל אחת ואחת.
 
לוריאל פריז  כוכבת ההוליוודית דוטצן קרוז מראה   סתיו חורף 2016  צילום לוריאל חול
 
ואם בענייני שפתיים עסקינן, גורו המייקאפ בועז שטיין בחר העונה להבליט אותן דווקא בגוון אפל.
בעוד גוון העור נותר חיוור, צבועות בגוון כהה מאוד, ובהתאמה – העיניים שחורות משחור.
הבסיס למראה הזה הוא התנועה הגותית.
"מדובר בתנועה שראשיתה בשלהי שנות ה־70.
היא ייצגה מרד נעורים בועט, שהיה מושפע ממוזיקת פאנק ומרוק גותי", אומר שטיין.
"הצבע השולט כאן הוא כמובן שחור, עם עדיפות לטקסטורות של עור, תחרה וקטיפה, וניכרות גם נגיעות מטאליות לצד צבע אדום־בורגונדי בדרגת כהות גבוהה.
פלטת הגוונים המאפיינת את האיפור הגותי אמנם מצומצמת, אך היא אחידה בדרגת הכהות שלה והיא אפלולית וקודרת.
לצד המראה הגותי ה’מסורתי’, התפתח מראה איפור דומיננטי אך פחות מאסיבי".
 
גוטיק ליפס - סתיו חורף בועז שטיין צלם ניסים פרץ
 
אצל ביו סקלפצ’ר ההשראה המרכזית נסובה סביב גווניהן של המתכות האצילות.
הטרנד המטאלי מביא לקדמת הלוק גוונים של כסף, ברונזה וזהב ועוד תתי גוונים מתכתיים נוספים.
ההשראה הגיעה כאמור מעולם המתכות והברונזה ותכליתה להעניק תחושה ’רטובה’ משהו וזאת הודות לשימוש בצבעים מבריקים וחזקים.
 
נכון, אמנם לא מדובר בחידוש בתעשיית הביוטי שכן הצבעים הללו צצו לראשונה כבר בסוף שנות ה-70 של המאה שחלפה ופרצו בשיאם בשנות ה-80 המוגזמות אלא שעתה הוא שב בגרסאות גדולות ודחוסות יותר של עוצמה בוהקת.
 
BIO SCULPTURE ביו סקלפצ’ר
 
אחרונה חביבה היא CND אשר הציגה מראה שההשראה לו נשאבה מאמנות הקראפט – יצירה הנעשיית בעבודת כפיים.
התוצרים אינם מלוטשים ומוקפדים בשלמותם, אך יחד עם זאת פונקציונאליים.
המסר העיקרי הוא שהיעדר אחידות קונספטואלית בפלטת הגוונים אינה פוגעת ביופיה ובתוצאה הכללית.
 
Craft_Culture CND_ סתיו 2016 סי אן די


עמוד זה נצפה: 430 פעמים

כתבות איפור

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]