רשת אירוקה תשווק בישראל ליין משקפי שמש בעיצובה של מדונה למותג העל דולצ’ה וגבאנה תחת השם MDG.
ליין משקפי השמש של המותג הנחשק עוצב על ידי מדונה בשיתוף פעולה עם דומניסו דולצ’ה וסטפאנו גבאנה ומהווה את הנגיעה הראשונה של מדונה בתחום ה-EyeWear.
דגמי הקולקציה מאופיינים במראה אוברסייז ומסכה וכן במראה מתכתי: זהב דק כשעל זרועות המשקפיים מוטבע הלוגו MDG.
הקולקציה מביאה לידי ביטוי את נקודת המבט הקריאטיבית של מדונה ומהווה השלמה לקולקציית המותג דולצ’ה וגבאנה.
מודעות הקמפיין הבינלאומי של המותג בהן מככבת מדונה יופיעו על גבי חלונות הראווה ובתוך חנויות הרשת. הקמפיין, אשר צולם בניו יורק על ידי הצלם הנודע סטיבן קליין, מושפע מסרטי הפילם נואר האיטלקיים וצולם באמצעות מצלמת וידאו אשר יצרה פריימים הנראים כאילו נלקחו מסרט קולנוע ישן.
הקמפיין מציג את מדונה הנערצת, מחוזרת ונחשקת תוך שמירה אווירה אפופת מסתורין.