Gap עולה בקמפיין פרסום ארצי להשקת קולקציית אביב-קיץ 2011 של המותג לנשים, גברים וילדים תחת הסלוגנים "made in the shade" לקולקציית ה-denim 1969(ג’ינסים) לנשים ולגברים ו-"groove & move" לקולקציית הילדים.
הקמפיין יתמוך בהשקת מועדון הלקוחות החדש של הרשת, אשר הושק בחודש מרץ ויציע מבצעים אטרקטיביים לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים.
קמפיין הפרסום, הינו חלק ממסע פרסום עולמי ויכלול פעילות אינטרנטית רחבה- פרסום סרטים ובאנרים ברשת ובעמוד הפייסבוק של המותג, פרסום במגזיני אופנה מובילים, שילוט בקניונים וטיפול מקיף בנקודות המכירה.
הקמפיין הנו בהשתתפות דוגמני העל הבינלאומיים אניה רוביק (Anja Rubik) וטומי דאן (Tommy Dunn).
מועדון הלקוחות החדש של Gap