חברת ההלבשה התחתונה פמינה בחרה בשחקנית מורן אטיאס להוביל את קמפיין החברה לשנת 2011, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער" ויכלול קמפיין טלוויזיה שלטי חוצות ומודעות בעיתונים.
עבור קמפיין קיץ 2011 תשלשל אטיאס לחשבונה כ-100,000 דולר.
דרור בלומנשטוק – סמנכ"ל החברה מוסר: "לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח לספר כי בחרנו במורן אטיאס להוביל את המותג פמינה לשנת 2011. מורן היא הצלחה בינלאומית ומודל חיקוי לנשים ברחבי העולם ואנו רואים בה אישה חזקה המשלבת בלוק שלה מיניות ונשיות יחד עם הישגיות ועוצמה, ואידיאלית לשמש כפרזנטורית למותג פמינה על ערכיו. פמינה פונה לקהל יעד הכולל את כלל הנשים בישראל, והבחירה במורן נובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי."