חיפוש באינדקס עסקים

מירי מסיקה ל-ml

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 ינואר 2012

מירי מסיקה ל-ml. צילום: עידו איז’ק.בתי אופנה, מותגי על ורשתות אופנה מובילות מצליחים לקבוע את מעמדם הודות לאסטרטגיה שיווקית ופרסומית ממוקדת, המתורגמת לא אחת באמצעות בחירות מדויקות של פרזנטורים לאורך השנים.

רשת ml ביססה את מעמדה בשנים האחרונות גם בזכות בחירתה בפרזנטורים ישראליים מובילים לככב בקמפיינים של המותג, כמו נועה תישבי. הקמפיינים של החברה זכו לאהדה ועניין רב ואין עוררין על כך שהפרזנטורית עשתה את היחסי ציבור הטובים של המותג.

מי שתיכנס לנעליה המפוארות של תישבי בעונת הקיץ הקרובה, היא הזמרת המצליחה והשופטת בפאנל של תוכנית הטלוויזיה כוכב נולדמירי מסיקה, שזהו הקמפיין הראשון שעליו הסכימה לחתום. במסגרת החוזה תקבל מסיקה עבור שנת 2012 כ-550,000 אלף שקל.

מסיקה תחדש לצורך הקמפיין סינגל מהאלבום הראשון שלה: טיפה טיפה, בביצוע מקורי, בגרסה מחזאית.

אבי מלכה, מבעלי רשת ml מסר: “מירי מסיקה המוכרת לקהל הרחב כאחת הזמרות המוערכות ביותר בישראל מתהדרת במראה נשי, אלגנטי ונחשבת כאייקון אופנה אשר הצליחה בזמן קצר יחסית להיחשב כאחת מהזמרות המצליחות, הפופולאריות והמוערכות ביותר  בארץ. אין ספק שבחירתה תמשיך לייצר כותרות ותהווה חלק מרכזי מערכי המותג: נשיות, אופנתיות, סקסיות, התחדשות, ביטחון עצמי”.



עמוד זה נצפה: 724 פעמים

רכילות

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]