הד אנד שולדרס חוזר לשתף פעולה עם הפרזנטור המזוהה עמו ביותר בישראל. אלי אוחנה, יוביל את הקמפיין לשמפו חדש לגברים של הד אנד שולדרס. אוחנה צפוי לככב בשלב ראשון בקמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט רחב, פעילות קד"מ בחנויות וביחסי ציבור, לצד הפרזנטורים העולמיים של החברה, שימשיכו לככב בפרסומות הטלוויזיה, בטווח הקרוב.
בהתייחסה לבחירה באלי אוחנה, אומרת נעמה גלעדי, דוברת החברה: "אוחנה, גם לאחר כ"כ הרבה שנים, נותר מזוהה עם שמפו להסרת קשקשים הד אנד שולדרס והיה זה טבעי שנשוב לשתף פעולה. השמפו החדש לגברים מתאים היטב לדמותו של אלי אוחנה אשר גם בגיל בו דוגמניות כבר אינן צועדות על מסלולי הדוגמנות הוא בעל שיער בריא, מלא ויפה".
אוחנה, בן 45 ועם רעמת שיער בריאה ושופעת, כאמור מזוהה במיוחד עם המותג הד אנד שולדרס, בעיקר בשל הפרסומת הזכורה מימי ראשית ערוץ 2.
גם 14 שנים לאחר מכן, אוחנה נותר מזוהה עם המותג ורבים מייחסים את שיערו השופע לשימוש בהד אנד שולדרס. את הפרסומות אז ועכשיו, הוביל ויוביל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
פרט טריוויה: אלי אוחנה כ"כ מזוהה עם המותג הד אנד שולדרס, עד שבירושלים, העיר בה הפך לכוכב על, כשחנויות רוצות להזמין מהחברה את השמפו, הם מבקשים: "תביא לי 2 משטחים של אוחנה…